کمک به بازسازی عتبات عالیات را با جدیت حمایت می شود


کمک به بازسازی عتبات عالیات را با جدیت حمایت می شود

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان تاکید کرد: با نگاهی ویژه و با جدیت موضوع کمک به بازسازی عتبات عالیات را حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد و تمام ظرفیت‌های استان را در این خصوص به کار می گیریم.

‍ فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای سیاستگزاری ستاد بازسازی عتبات عالیات هرمزگان اظهار داشت: همه مجموعه ها و دستگاه ها در استان هرمزگان همراه با مردم این استان تلاش می کنند که به خوبی به بازسازی عتبات عالیات کمک کنند و از برکات آن بهره مند شوند.

وی افزود: موضوع کمک به بازسازی عتبات عالیات از موارد بسیار مهم و ارزشمند محسوب می شود که استان هرمزگان نیز می کوشد تا در این عرصه کمک های مناسبی داشته باشد.

در پایان این نشست لوح تقدیر رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از استاندار هرمزگان، توسط حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس به فریدون همتی اهدا شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در این لوح از استاندار هرمزگان به دلیل تلاش و کمک در راستای بازسازی عتبات عالیات و اقدام ها و خدمات رسانی مناسب به زائران در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی(ع) تشکر و قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی