روزانه قیمت 167 قلم کالای ضروری در فارس رصد می شود


روزانه قیمت 167 قلم کالای ضروری در فارس رصد می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: روزانه قیمت ١6٧ قلم کالای ضروری رصد و اعلام می‌شود.

حمیدرضا ایزدی چهارشنبه ۱۸ دی در شورای اداری استان بیان کرد: بیش از ١٨ هزار و ٧٣٩ بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده که بیش از هزار و ٨٣۵ پرونده تخلف واحدهای صنفی محرز شده است.

او افزود: از میان پرونده‌های شکایات و تخلفات واحدهای صنفی هزار و ۵١٠ پرونده بررسی شده و برای یکهزار و ٢٨٨ پرونده حکم صادر شده و واحدهای متخلف ٨٨٠ میلیون تومان جریمه شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با تاکید بر این که هیچ افزایش قیمتی در مایحتاج مردم رخ نداده است، بیان کرد: برای تامین مایحتاج مردم هزارتن میوه که تامین کننده نیاز انتهای سال است در حال عقد قرارداد هستیم و کنترل بازار انتهای سال نیزدر دستور کار قرار گرفته است.

ایزدی در خصوص بازرسی از بازار نیز خاطرنشان کرد: در آبان ماه سه هفته به صورت شبانه روزی نسبت به رصد بازار اقدام شده و طی دو ماه گذشته تاکنون بازار روزانه رصد می‌شود.

او افزود: کنترل بازار توسط بازرسان این سازمان در حال انجام بوده و نگاه ویژه بازرسی در میدان میوه و تره بار در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ادامه داد: تامین آرد، گوشت گرم و گوشت مرغ انجام شده و بازرسی از انبارهای مختلف استان نیز انجام شده است.

ایزدی در خصوص عرصه گاز مایع نیز عنوان کرد: بازرسی از ١٣ شرکت عرضه کننده گاز مایع در استان انجام شده و در زمان عرضه نیز سعی شده تا با حضور بازرسان این سازمان مشکلات پس از عرضه به حداقل برسد.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص دختر زیبای احمد ایراندوست ترکاند ! / غول برره با دخترش چه رقصی می کند !