حرکت مذبوحانه استکبار بی پاسخ نخواهد ماند


حرکت مذبوحانه استکبار بی پاسخ نخواهد ماند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش: حرکت مذبوحانه استکبار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند چرا که برخلاف تمامی موازین و مقررات بین المللی است.

حرکت مذبوحانه استکبار بی پاسخ نخواهد ماندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما «امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه روی خط ایثار رادیو اقتصاد گفت: تلاش خواهد شد در زمین، هوا و دریا متناسب با حرکتی که دشمن استکباری انجام داده پاسخ لازم داده شود.
وی اظهارداشت: بطورکلی در این رابطه عجله‌ای نخواهد بود بلکه باید با برنامه ریزی، صبر و متانت، عرصه‌ها را شناسایی کنیم و آنچنان که شایسته نام بلند جمهوری اسلامی است، به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی پاسخ دندان شکن دهیم.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه در محور مقاومت ظرفیت‌های بسیار خوب و منسجمی وجود دارد، گفت: خیزش مردمی علیه استکبار شروع شده است که بارقه‌های آن امروز در عراق و سوریه مشاهده می‌شود.
وی ضمن اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح که با یکدیگر ارتباط دارند، ظرفیت‌های خوبی هستند، افزود: همه این‌ها دست به دست یکدیگر داده اند تا بتوان ضربه کاری را به استکبار وارد کرد طوری که با فضاحت از منطقه خارج و از کرده خود پشیمان شوند.
پوردستان اظهار داشت: وحدت، انسجام و همدلی عمیقی با تدابیر فرمانده کل قوا میان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج ایجاد شده است.
وی با تاکید بر اینکه همدلی و وحدت میان نیرو‌های مسلح از دوران جنگ تحمیلی شکل عینی و عملی به خود گرفتهاست و هرچه که جلوتر پیش می‌رود، عمیق‌تر شده است، گفت:: به طوری که نیرو‌های مزبور در تمامی طرح‌های دفاعی و عملیاتی در کنار یکدیگر قرار دارند و دارای سازمان‌های مشترک هستند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مسئله وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح که در تمامی سطوح مانند تجهیزات، ساختار، سازمان و ماموریت‌ها به چشم می‌خورد، خاری در چشم استکبار جهانی است.
وی همچنین اظهارداشت: هنگامی که ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت‌ها را با هم انجام می‌دهند، نگرانی استکبار بیشتر می‌شود.
پوردستان گفت: وقتی دشمنی این چنین در مقابل دیده می‌شود برای افزایش وحدت و همدلی تلاش بیشتری صورت می‌گیرد تا دل مردم قرص شود.
وی افزود: ارتش و سپاه پاسداران به عنوان دو بازوی مسلح و توانای نظام در همه عرصه‌ها در کنار یکدیگر قرار دارند تا با پشتیبانی مردم به رسالت و مسئولیت سنگین خود به شایستگی عمل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!