سردار دهقان: شهید قاسم سلیمانی زنده تر و قوی تر است


سردار دهقان: شهید قاسم سلیمانی زنده تر و قوی تر است

مشاور فرمانده کل قوا گفت: شهید سلیمانی زنده تر و قوی تر است. سردار سلیمانی هست. امروز دنیا و مردم باید این را بدانند که امام فضایی را به وجود آورد که هیچ کس هیچ محدودیتی برای تعالی ندارد.

خبرگزاری مهر: سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا با حضور در برنامه نگاه یک درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: من فکر می‌کنم سلیمانی انعکاس وجدان جامعه ما و همه ایرانیان است. کسانی که آزادی خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با ستم و تجاوز و غارتگری را در برنامه زندگی خود گذاشته اند. فریاد این پژواک در سال‌های گذشته حاج قاسم بود.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی زنده تر و قوی تر است. سردار سلیمانی هست. امروز دنیا و مردم باید این را بدانند که امام فضایی را به وجود آورد که در این فضا هیچ کس هیچ محدودیتی برای رشد و تعالی خود ندارد.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: امام و رهبری امروز حقیقت اسلام را دارند ارائه می‌کنند و این ندای فطرت جامعه است و همه انسانهای با فطرت، وجدان بیدار سلیمانی هستند؛ می‌توانند در این ظهور و بروز خود را عرضه کنند. از امروز نام قاسم سلیمانی زنده است و گسترش پیدا خواهد کرد. حاج قاسم ما تربیت یافته مکتب امام و رهبری است و به تمام عیار فرد آگاه جامعه بشری است.

ادامه دارد...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی