محرومیت‌زدایی مهم‌ترین دغدغه‌ شهید سپهبد سلیمانی بود


محرومیت‌زدایی مهم‌ترین دغدغه‌ شهید سپهبد سلیمانی بود

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به شباهت‌های رفتاری شهدای مقاومت، گفت: محرومیت‌زدایی و وحدت داخلی از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود.

سرهنگ «رضا پورشمس» صبح امروز چهاردهم دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تسلیت عروج ملکوتی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی و بیان این‌ که سپهبد «قاسم سلیمانی» به فرمان ولایت فقیه همیشه در خدمت به خلق خدا حاضر و آماده بود، اظهار کرد: حضور مستمر و مسئولانه وی در شرایط بحرانی نقاط مختلف کشور قوت قلبی برای نیروهای امدادی و مردم بود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهریور ماه امسال، افزود: سردار سلیمانی به عنوان سخنران این مراسم، خدمت‌رسانی به مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه را یکی از اولویت‌های اجرایی سپاه و دیگر دستگاه‌های اجرایی دانست.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این‌ که شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در دوران عمر با برکتش همیشه بر همدلی، وحدت و انسجام درونی تأکید داشته است، گفت: از نظر سردار سلیمانی ایستادگی در برابر استکبار جهانی مستلزم تبعیت بی‌‎چون و چرا از ولایت فقیه و وحدت داخلی است.

پورشمس در ادامه با اشاره به شباهت اخلاقی شهدا، تصریح کرد: همه شهدای مقاومت و هشت سال دفاع مقدس، تربیت شدگان مکتب ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان این که قریب به سه سال افتخار هم‌رزمی سردار شهید «محمدعلی الله دادی» یکی از فرماندهان سپاه الغدیر و شهدای مقاومت داشته است، بیان کرد: مثال حاج قاسم سلیمانی و شهید الله دادی‌ها،‌ مثال شاگردانی است که درس خود را خوب خواندند و همیشه بدون هیچ تردیدی برای پاسخگویی در محضر استاد آماده هستند تا جایی که استاد می‌پذیرد که شاگردان ممتازش به درجه استادی رسیده‌اند. شهدای مقاومت در مکتب معرفت و ایثار شاگردانی ممتاز بودند که هیچ پاداشی جز شهادت برازنده آنها نبوده و نیست.

فرمانده سپاه الغدیر در پایان از جمله ویژگی‌های رفتاری و کاری شهید الله‌دادی را رفع مشکل مردم و تلاش برای رفع محرومیت عنوان و خاطرنشان کرد: وی سرداری شجاع از مکتب انقلاب و اسلام بود که در حمله تروریستی هلی‌کوپترهای آپاچی اسرائیلی‌ در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...