فروش بازی Untitled Goose Game از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرد


فروش بازی Untitled Goose Game از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرد

در حدود سه ماه از انتشار بازی Untitled Goose Game ، یکی از برترین عناوین مستقل سال جاری، می‌گذرد و اکنون فروش این بازی از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرده است که نقطه‌ی عطف بزرگی برای توسعه‌دهندگان آن محسوب می‌شود. اکنون بازی Untitled Goose Game که توسط استودیوی هاوس هاوس (House House) توسعه یافته است، تنها در چند ماه، از یک عنوان سلیقه‌ای به یک بازی...

در حدود سه ماه از انتشار بازی Untitled Goose Game ، یکی از برترین عناوین مستقل سال جاری، می‌گذرد و اکنون فروش این بازی از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرده است که نقطه‌ی عطف بزرگی برای توسعه‌دهندگان آن محسوب می‌شود.

اکنون بازی Untitled Goose Game که توسط استودیوی هاوس هاوس (House House) توسعه یافته است، تنها در چند ماه، از یک عنوان سلیقه‌ای به یک بازی محبوب میان قشر بازی‌بازان تبدیل شده است. همان‌طور که مطلع هستید، محبوبیت این بازی با نمایش عروسک‌های مشهور ماپتس (Muppets) در مراسم The Game Awards 2019 همراه شد. اکنون موفقیت‌های این بازی با دست‌یابی به فروشی فوق‌العاده نیز ادامه یافته است.

کبل ساسر (Cabel Sasser)، یکی از موسسین شرکت پنیک (Panic)، با ارسال پیامی اعلام نمود که بازی Untitled Goose Game تاکنون توانسته است بیش از 1 میلیون نسخه را به فروش رسانده و در این خصوص توضیح داد:

این به نظر غیر ممکن می‌رسد ولی در هفته‌ی گذشته و پس گذشت سه ماه از انتشار بازی Untitled Goose Game، فروش آن از مرز یک میلیون نسخه نیز عبور کرد. از صمیم قبلم به دلیل این که بازی ما را تجربه کرده‌اید، متشکرم.

بازخوردها نسب به این بازی به شدت فراتر از انتظارات ما بوده است. موارد زیادی مانند آثار هنری طرفدران، داستان، اعلامیه، میم (Meme) و نمایش‌هایی توسط کریسی تایگن (Chrissy Teigen) و عروسک‌های ماپتس درباره‌ی این بازی شکل گرفته است. این عنوان و اتفاقات پس از آن به مانند رخدادی است که تنها یک مرتبه در زندگی رخ می‌دهد.

ما امیدواریم که لحظات خوشی را برای شما فراهم کرده باشیم زیرا شما تاکنون به شدت چنین لحظاتی را به ا اعطا کرده‌اید. ما هرگز آن‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

محیط سندباکس بازی Untitled Goose Game با مکانیزم‌های ساده‌ی گیم‌پلی آن ترکیب شده و تجربه‌ای روان را در اختیار بازی‌بازان قرار داده است. البته وظایف شما در این بازی ساده نبوده و شما اساسا در نقش یک غاز، خرابکاری‌هایی را با گشت و گذار در محیط ایجاد خواهید کرد. دزدیدن عینک‌های شخصی غریبه، لوازمی احمقانه از رودخانه و نفوذ به حیاط پشتی خانه‌ها از نمونه‌های این خرابکاری‌ها محسوب می‌شوند. اساسا این غاز رها بوده و تمام شخصیت‌های بازی بایستی از وی وحشت کنند.

بازی Untitled Goose Game در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. البته این بازی هم‌اکنون در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار داشته و در سال 2020 میلادی نیز برروی فروشگاه استیم منتشر خواهد شد. همچنین این بازی در بخش برترین بازی مستقل مراسم The Game Awards 2019 نامزد شد ولی نتوانست پیروز آن شود.

فروش بازی Untitled Goose Game از مرز 1 میلیون نسخه عبور کردفروش بازی Untitled Goose Game از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟