زیرنویس فارسی تمامی مراحل بازی God of War 3


زیرنویس فارسی تمامی مراحل بازی God of War 3

بی‌تردید یکی از بهترین انحصاری‌های سونی بازی God of War 3 است. اثری که پایانی هیجان‌انگیز برای حماسه‌های کریتوس در یونان رقم زد. در ادامه با ویدیو مراحل و زیرنویس بازی خدای جنگ 3 همراه ما باشید. بازی God of War 3 دقیقا در نقطه پایان نسخه قبلی آغاز می‌شود. سانتامونیکا از همان ابتدا شما را در دل...

بی‌تردید یکی از بهترین انحصاری‌های سونی بازی God of War 3 است. اثری که پایانی هیجان‌انگیز برای حماسه‌های کریتوس در یونان رقم زد. در ادامه با ویدیو مراحل و زیرنویس بازی خدای جنگ 3 همراه ما باشید.

بازی God of War 3 دقیقا در نقطه پایان نسخه قبلی آغاز می‌شود. سانتامونیکا از همان ابتدا شما را در دل یک نبرد عظیم قرار می‌دهد و قطعا ریتم سریع گیم‌پلی از همان ابتدای کار هر دوست‌دار سبک هک اند اسلش و اکشن-ماجراجویی را مجذوب خواهد کرد. در این اثر شما به دنبال انتقام گرفتن از زئوس هستید و همراهان او را یکی پس از دیگری باید از میان بردارید.

زیرنویس فارسی تمامی مراحل بازی God of War 3

اگر سه کلمه برای تعریف سری خدای جنگ وجود داشته باشد؛ آن سه کلمه خشم، عصبانیت و خشونت خواهد بود. طعم جنون که در تک تک نبردهای بازی به زیر دندان‌هایتان کشانده می‌شود، قطعا یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت خدای جنگ 3 است. حضور در دنیایی اساطیری به سازندگان این فرصت را داده تا با استفاده از این اتمسفر به خلق محیط‌ها و موقعیت‌های خیره‌ کننده‌ای بپردازند و نتیجه آن باورنکردنی است. در ادامه شما می‌توانید داستان این بازی را به زبان فارسی مرور کنید.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

دانلود ویدیو

دانلود جداگانه زیرنویس فارسی

همچنین برای ویدیو مراحل بازی محبوب GTA V نیز زیرنویس فارسی تهیه کرده‌ایم که با مراجعه به اینجا می‌توانید مراحل این بازی را هم تماشا کنید.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در باره این بخش را با ما به اشتراک بگذارید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
زیرنویس فارسی تمامی مراحل بازی God of War 3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد