زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفاف خود بسیار موفق بوده‌اند


زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفاف خود بسیار موفق بوده‌اند

زاهدان- ایرنا- فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر گفت: الگو پذیری از آموزه‌های دینی، اخلاقی، حفظ حجاب و عفاف باعث موفقیت زنان ایرانی نسبت به زنان سایر کشورها شده است

سرهنگ پاسدار داود شهرکی روز چهارشنبه در همایش زن مسلمان بلوچ که در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرانشهر برگزار شد اظهار داشت: در اسلام حقوق زن مشخص بوده و ملاک‌هایی برای زن وجود دارد که تربیت فرزندان، آئین شوهرداری، ‌نوع پوشش و بسیاری دیگر از نمونه‌های آن است.

وی بیان کرد: زن ایرانی با حفظ حجاب و عفت خود از زنان کشورهای دیگر موفق‌ترند و دارای عزت و سرافرازی هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر گفت: زنان جامعه نقش مهمی در سالم ماندن یک جامعه ایفا می‌کنند به‌گونه‌ای که اگر زن در مسیر صلاح و سعادت حرکت کند همه‌ی آحاد جامعه به سعادت و رستگاری خواهند رسید.

وی بیان کرد: نقشه دشمن آلوده کردن زنان جامعه اسلامی است چرا که زنان جامعه بر سایر ارکان اجتماع تاثیرگذار هستند.

سرهنگ شهرکی با بیان اینکه امروز بالاترین نقش در جامعه و خانواده را زنان ایفا می‌کنند افزود:مهمترین نقش زنان، مادری و تربیت فرزند است و همه چیز تحت تاثیر مادران است به طوریکه قرآن‌کریم هم بیشترین ستایش را از زنان در نقش مادری داشته است.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان مؤمن، محجبه و انقلابی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری فعالیت چشمگیر دارند و هرگز حجاب آنان مانعی برای موفقیت‌شان نبوده است.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک و در ۳۳۷ کیلیومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم