13 شهر استان کرمان در وضعیت قرمز آبی


13 شهر استان کرمان در وضعیت قرمز آبی

استاندار کرمان گفت: علی رغم همه زحماتی که کشیده شده، وضعیت استان کرمان در حوزه آب در مجموع خیلی مطلوب نیست و باید به بحث آب بیشتر توجه کنیم.

دکتر"محمدجواد فدائی" شامگاه دوشنبه نهم دیماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: ۱۳ شهر در استان کرمان در وضعیت قرمز آب و بحرانی قرار دارند.

وی افزود: تنها مرکز استان در کشور هستیم که مشکل تامین آب دارد و ماکزیمم مصرف آب در کرمان ۳ هزار لیتر بر ثانیه است که اکنون ۲هزار لیتر بر ثانیه تامین می شود.

فدائی با بیان اینکه علی رغم همه زحماتی که کشیده شده، وضعیت ما در آب در مجموع خیلی مطلوب نیست و باید به بحث آب بیشتر توجه کنیم خاطر نشان کرد: یکی از محدودیت ها در جنوب استان پست ها و خطوط برق است که باید در این راستا برنامه جدی تنظیم و اجرایی شود.

وارد مدار شدن ۷۴۶ نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد در استان کرمان

به گزارش ایسنا، "یحیی صادقی" مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این جلسه گفت: ۷۴۶ نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد در استان کرمان وارد مدار شده و ۱۰۰۰ مورد جدید نیز تا پایان امسال وارد مدار می شود.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان برق به دولت می فروشیم خطاب به وزیر نیرو گفت: علی رغم اینکه دستور افزایش قیمت خرید تضمینی برق را داده‌اید اما ابلاغ و اجرایی نشده که درخواست داریم این دستور تاکید و موانع رفع شود.

صادقی تصریح کرد: برنامه داریم چندین هزار نیروگاه خورسیدی در سطح استان کرمان ایجاد کنیم.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها