بودجه شهرستان رفسنجان در حد جمعیت آن نیست


بودجه شهرستان رفسنجان در حد جمعیت آن نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: بودجه شهرستان رفسنجان با وجود بیش از 400 هزار نفر جمعیت از شهرستان های کوچک استان هم کمتر است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام عباس رمضانی پور ظهر امروز ۲۱ مهر ماه در جلسه شورای اجتماعی فرهنگی شهرستان رفسنجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: حجت الاسلام علیدادی از بدو پذیرش نمایندگی ولی فقیه در کرمان اقدام به تحولاتی در استان کرده است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در شهرستان رفسنجان به جز شهر رفسنجان در بهرمان، فردوس و کشکوئیه نماز جمعه دایر است و جمعیت بسیار بالایی در آیین باشکوه نماز جمعه هر هفته شرکت می کنند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در این شهرستان فضای همدلی و همکاری وجود دارد و شهرستان به سمت پیشرفت پیش می رود اما به دلیل بی توجهی هایی که در گذشته به این شهرستان شده مقداری عقب ماندگی داریم که باید جبران شود.

رمضانی پور تصریح کرد: بیش از ۳۰ مدرسه تخریبی در رفسنجان وجود دارد و امروز خیران به دلیل نبود محصول و گرفتاری هایی که وجود دارد توان گذشته را ندارند که مانند گذشته مدرسه بسازند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: این شهرستان با وجود بیش از ۷۰ هزار نفر تبعه افغانستانی بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اما بودجه آن از شهرستان های کوچک استان هم کمتر است که می طلبد مسئولان نگاه و توجه ویژه این به رفسنجان داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان