یوم الله 9 دی روز پیروزی و عزت دین خدا بر جهان کفر بود


یوم الله 9 دی روز پیروزی و عزت دین خدا بر جهان کفر بود

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: یوم الله 9 دی روز پیروزی و عزت دین خدا بر جهان کفر و اثبات ولایتمداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر بدخواهان این نظام الهی بود.

حجت الاسلام علی ملکی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت یوم الله ۹ دی در مسجد جامع قصرشیرین در جمع قشرهای مختلف مردم و مسوولان این شهرستان، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در سال ۸۸ با به راه انداختن جنگی سعی داشتند به اعتقاد مردم ایران ضربه بزنند از این رو به دشمنی و ایجاد فتنه پرداختند.

وی اظهارداشت: ریشه تمام بدبختی ها و مشکلاتی که برای جمهوری اسلامی ایران در چند سال اخیر ایجاد شده در فتنه ۸۸ بوده است از این رو جریان سازی آن برای ضربه به اقتصاد، فرهنگ و اجتماع و اعتقادات کشور بود که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم ایران اسلامی در نطفه خاموش شد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: ۹ دی تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه ی شورآفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی است.

ملکی ادامه داد: فتنه گران پس از چندین سال هنوز هم دست از لجاجت خود بر نمی دارند و در مقابل ملت ایران اسلامی عذرخواهی نمی کنند زیرا به دنبال جریان سازی و ریل گذاری فتنه هستند.

او افزود: توهین به مقدسات دینی مردم و تخریب اموال عمومی، ولایت ستیزی و اعتقاد ستیزی از اقدامات فتنه گران بود که با بصیرت ملت ایران ناکام ماندند.

وی ادامه داد: فتنه گران با سردادن شعار نه غزه، نه لبنان در مقابل دین خدا قرار گرفتند و هرکس که در مقابل ولایت فقیه و دین خدا و نظام اسلامی قرار بگیرد در برابر او خواهیم ایستاد.

یوم الله 9 دی روز پیروزی و عزت دین خدا بر جهان کفر بود

در این آیین شعارهای الله اکبر، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سوی شرکت کنندگان سرداده شد و در پایان قطعنامه سراسری قرائت شد که با تکبیرهای کوبنده حاضران تایید شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ستاره ی صبر