کنایه طنزآمیز یوسف سلامی به ادعای یک محکوم امنیتی


کنایه طنزآمیز یوسف سلامی به ادعای یک محکوم امنیتی

یوسف سلامی با انتشار توئیتی طنزآمیز، ادعای محکوم امنیتی که خبرنگاران صداوسیما را در شکنجه و اعتراف‌گیری از خود مقصر می‌دانست، به سخره گرفت.

کنایه طنزآمیز یوسف سلامی به ادعای یک محکوم امنیتیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف سلامی خبرنگار واحد مرکزی خبر صداوسیما با اشاره به ادعای مضحک سپیده قلیان محکوم امنیتی که مدعی شده بود خبرنگاران صدا و سیما نقش بازجوها را ایفا می‌کنند، با متنی کنایه‌آمیز که اشاره به یکی از آگهی‌های تلویزیونی دارد، نسبت به این ادعا با نگاهی طنز واکنش نشان داد.

یوسف سلامی با نام بردن از امنه سادات ذبیح‌پور،زهرا چخماقی، علی رضوانی و داوود فتحعلی‌زاده، که همکاران او در رسانه ملی هستند، توئیت طنزآمیز زیر را منتشر کرد:

"رئیس بازجو‌ها اومده بود پیش سردبیر ۲۰:۳۰ گفت چند تا خبرنگار برای بازجویی میخوام

سردبیر ۲۰:۳۰ هم گفت:
ذبیح‌پور بدم؟
سلامی بدم؟
چخماقی بدم؟
رضوانی بدم؟
فتحعلی بدم؟
کدومشوووو بدممم؟

رئیس بازجو‌ها هم گفت:همشوووووو بده"

کنایه طنزآمیز یوسف سلامی به ادعای یک محکوم امنیتی

به‌ دنبال ادعای سپیده قلیان محکوم امنیتی، مبنی برمشارکت آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار واحد مرکزی خبر صداوسیما از عوامل بخش خبری ۲۰:۳۰ در "شکنجه و اعتراف‌گیری"؛ رسانه‌های معاند و ضدانقلاب از بی‌بی‌سی گرفته تا سایر گروه‌ها، این خبرنگار صداوسیما که سابقه درخشانی در حوزه فعالیت خود دارد را آماج تخریب و ترور شخصیتی قرار دادند.

این اولین بار نیست که یکی از خبرنگاران صداوسیما آماج حملات ناجوانمردانه قرار می‌گیرد، پیشتر هم عناصر ضدانقلاب با نام بردن از برخی چهره‌ها سعی کردند فعالیت حرفه‌ای این گروه را به حاشیه‌ برانند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه