پیام تبریک مدیرعامل شرکت پست به مناسبت روز حمل و نقل


پیام تبریک مدیرعامل شرکت پست به مناسبت روز حمل و نقل

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست با صدور پیامی فرارسیدن روز حمل و نقل را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پست به مناسبت روز حمل و نقلبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست با صدور پیامی فرا رسیدن روز حمل و نقل را تبریک گفت. در این پیام نعمتی آمده است: «امروزه کارشناسان اقتصادی اتفاق نظر دارند که حمل ونقل، صنعتی بالقوه و توانمند است که به مدد مدیریت صحیح و درایت اقتصادی، قادر است به عنوان یکی از منابع درآمدی جایگزین نفت، در اقتصاد کشور ایفای نقش کند.

آنچه مسلم است از یکسو برخورداری از شبکه حمل و نقل کارآمد یکی از عوامل زمینه ساز توفیق تمدن‌ها در عرصه تولید و بازرگانی بوده و تمدن ایران نیز، بخشی از موقعیت و اقتدار تاریخی خود را مدیون موقعیت جغرافیایی خاص و نظام توانمند و انعطاف پذیر حمل ونقل و ارتباطات بوده‌است.

از سوی دیگر پست در کشور ما به خاطر قدمتی که دارد همواره از دیرباز به عنوان یکی از ارکان مهم در صنعت حمل و نقل به شمار می آمد و اکنون نقش خدمات این شرکت با اتکا به توانایی که در این حوزه دارد، انکار ناپذیر است. امروزه یکی از نگرانی های جهان به ویژه کشورهای در حال توسعه و کشور ما، بحث آلودگی هواست. شرکت ملی پست در ماههای اخیر جدیت خود را در تلاش برای کمک به رفع این بحران نشان داده و با وارد شدن به مرحله استفاده از ناوگان برقی، امیدوار است بتواند طی سالهای پیش رو در این زمینه گامهای موثر و بزرگی بردارد.

۲۶ آذرماه روز حمل و نقل، فرصت مناسبی است تا ضمن بازنگری نیازها و مشکلات این بخش از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران بخش حمل ونقل در شبکه پستی کشور قدردانی نمایم.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟