بدترین خبرممکن برای تیم ملی هلند + سند


بدترین خبرممکن برای تیم ملی هلند + سند

کاپیتان هلندی باشگاه لیون، ممفیس دیپای با چنان مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه شده که هم فصل جاری را از دست خواهد داد و هم به احتمال زیاد قادر به حضور در یورو2020 نخواهد بود. نوشته بدترین خبرممکن برای تیم ملی هلند + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بدترین خبرممکن برای تیم ملی هلند + سند

پارگی رباط صلیبی زانوی چپ ممفیس دیپای در دیدار لیون برابر رن
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۹
بدترین خبرممکن برای تیم ملی هلند + سند

کاپیتان هلندی باشگاه لیون، ممفیس دیپای با چنان مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه شده که هم فصل جاری را از دست خواهد داد و هم به احتمال زیاد قادر به حضور در یورو۲۰۲۰ نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه لیون تایید کرد که کاپیتان هلندی این تیم، ممفیس دیپای، روز یکشنبه در جریان دیدار لیون و رن در لوشامپیونا از ناحیه رباط صلیبی زانوی چپش دچار پارگی شده است. به این ترتیب به احتمال قریب به یقین، دیپای ادامه فصل باشگاهی را از دست خواهد داد و حتی به احتمال زیاد نخواهد توانست در تابستان آینده با پیراهن تیم ملی هلند در رقابتهای یورو۲۰۲۰ به میدان برود.

دیپای که به عنوان مهاجم در لیون بازی می‌کند امسال فصل خوبی را پشت سر گذاشته و در ۱۳ بازی لیون ۹ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است ولی حالا به گفته باشگاه دست‌کم شش ماه از میادین دور خواهد بود.

جونینیو، مدیر ورزشی باشگاه لیون بعد از شکست ۱-۰ این تیم مقابل رن در این باره گفت:

” امشب شب خیلی بدی است چون ما هم باختیم و هم در زمین کیفیت خوبی نداشتیم. اما خبر خیلی بد مصدومیت ممفیس است که یک مدت قادر به حضور در ترکیب ما نخواهد بود. او کاپیتان ما است و من برایش ناراحتم”.

بدترین خبرممکن برای تیم ملی هلند + سند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟