نقش مترو در پیشرفت نمایشگاه بین المللی بسیار تاثیر گذار است


نقش مترو در پیشرفت نمایشگاه بین المللی بسیار تاثیر گذار است

هاشمی گفت: چندسال پیش تفاهم نامه احداث مترو در نمایشگاه بین المللی تهران منعقد شد ولی به آن توجه چندانی نشده است.

نقش مترو در پیشرفت نمایشگاه بین المللی بسیار تاثیر گذار استمحسن هاشمی رئیس شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برگزاری نمایشگاه ها برای اقتصاد کشور بسیار اهمیت دارد. با برگزاری منظم نمایشگاه های داخلی و بین المللی و استقبال مردم از آنها می توان از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

او ادامه داد: در برخی از نمایشگاه‌ها با توجه به تخصصی بودن و همچنین پرمخاطب بودن آنها انتقال بازدیدکنندگان از طریق روش‌های بهینه مانند روش‌های ریلی و مترو باید صورت گیرد تا استقبال مناسبی از تولیدات داخلی شود.

هاشمی افزود: نکته‌ای که مطرح است که چطور ما انتقال افراد را به نمایشگاه داشته باشیم که بتوانیم از ورود خودرو به این مناطق جلوگیری کنیم و به سمت سیاست حمل و نقل عمومی محوری پیش رویم. در تهران این شرایط مهیا است تا از حمل و نقل عمومی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: حضور ۱۶ کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی متالورژی

رئیس شورای شهر اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه بی آر تی و مترو گسترش یافته و تفاهم نامه‌ احداث مترو در نمایشگاه بار‌ها امضاء شده، اما متاسفانه به آن عمل نشده است. در شرایط امروز نقش مترو مصلی در نمایشگاه مطبوعات و کتاب بسیار تاثیر گذار است و در نمایشگاه بین المللی هم می تواند موثر باشد.

هاشمی بیان کرد: تفاهم نامه مترو با نمایشگاه بین المللی در زمانی که بنده مدیرعامل مترو بودم منعقد شد و قرار بود عملیاتی شود، اما زمانی که از مترو رفتم خیلی پیگیری نشد و به دنبال پاک کردن صورت مسئله بودند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا