امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان به اتمام رسید


امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان به اتمام رسید

زاهدان- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به سیل‌زدگان روستاهای شهرستان‌های سراوان، کنارک، سرباز، نیکشهر و ایرانشهر به اتمام رسید اما همچنان امدادرسانی در فنوج ادامه دارد.

حسن مصفا روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۶۷نفر از مردم شهرستان‌های ذکر شده جنوب سیستان و بلوچستان از ۱۷ تا ۲۲ آذر توسط نیروهای هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

وی توزیع ۴۱ دستگاه چادر، ۱۵۹ تخته پتو،۵۶ تخته موکت و تعدای قوطی کنسرو را از جمله اقلام توزیع شده بین‌سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان در این مدت عنوان کرد و افزود: روز گذشته امدادرسانی به سیل زدگان پنج شهرستان به پایان رسید اما برخی روستاهای فنوج به دلیل شدت آبگرفتگی نیازمند امدادرسانی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: نیروهای هلال احمر این استان همواره در آماده باش هستند تا در کمترین زمان ممکن خدمات امدادی موردنیاز را به هموطنان ارائه دهند.

به گزارش ایرنا بیشترین بارندگی هفته گذشته در سیستان و بلوچستان به ترتیب کنارک با ۵۹ میلی‌متر، «کتیج» در فنوج ۵۰ میلی‌متر، «کهیر» در کنارک ۴۴.۵ میلی‌متر و «بنت» در نیکشهر ۴۳ میلی‌متر گزارش شده است.

بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان علاوه بر مسدود کردن برخی راه‌های فرعی، تعطیلی مدارس چند شهرستان غرق شدگی کودک پنج ساله کنارکی را به همراه داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات