امام جمعه آستارا: داوطلبان انتخابات از وعده‌های غیرقابل تحقق بپرهیزند


امام جمعه آستارا: داوطلبان انتخابات از وعده‌های غیرقابل تحقق بپرهیزند

آستارا - ایرنا - امام جمعه بندر آستارا گفت: برگزاری جلسات تبلیغات انتخاباتی قبل از موعد قانونی، تخلف است و داوطلبان در دیدار با مردم از دادن وعده‌های خارج از صلاحیت نماینده مجلس اجتناب کنند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: وفای به عهد از سفارشات دین مبین اسلام است و در حوزه نمایندگی مجلس نیز، باید قول هایی به مردم داده شود که قابل اجرا و تحقق باشد.

وی افزود: مردم با تمکین به اصلاح قیمت بنزین و در همه صحنه ها وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کردند و در دوم اسفندماه نیز در انتخابات مجلس، حماسه خواهند آفرید و مسئولان باید مشکلات اقتصادی این ملت غیور را برطرف کنند.

وی با تبریک هفته حمل و نقل به راهداران و فعالان این عرصه، گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر، اختلال در حمل و نقل جاده ای را هدفگذاری کرده بود اما با تدبیر و بصیرت مردم و مسئولان خنثی شد.

وی ادامه داد: استان گیلان و شهرستان آستارا جزو مناطق پرتردد و گردشگرپذیر ایران است و مسئولان به وضعیت جاده های این استان به عنوان یکی از شاهراه های ارتباطی شمال کشور رسیدگی کنند.

حافظ نیا گفت: اروپایی ها تاکنون در مورد تعهدات برجامی خود اقدام قابل توجهی نکرده اند و مسئولان باید در اجرای اینستکس (برنامه پشتیبانی مبادلات تجاری) با هوشیاری و حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی عمل کنند.

امام جمعه آستارا با اشاره به کسالت جسمی شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه، گفت: ۱۵ میلیون نفر در آن کشور بواسطه تبلیغ و تلاش های آن شیخ بزرگوار به مذهب تشیع گرویده اند و این امر باعث خشم و نارضایتی دولت نیجریه شده است.

در بین الصلاتین نماز جمعه از چند تن از بازاریان منصف و مردمدار که از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت مشخص شده بودند، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟