خط قرمز نظام و انقلاب، امنیت و ولایت فقیه است


خط قرمز نظام و انقلاب، امنیت و ولایت فقیه است

یزد- ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خط قرمز نظام و انقلاب اسلامی ایران امنیت و ولایت‌فقیه است که دشمنان برای تضعیف آنها همواره به دنبال توطئه هستند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به اینکه استکبار همواره برای ضربه‌زدن به امنیت کشور نقشه دارد و در حوادث ماه‌های اخیر بخشی از آن به خوبی دیده شد، افزود: کفرجهانی می‌خواهد با ضربه‌زدن به امنیت، مطامع پلید خود را که همان تضعیف اساس نظام است، دنبال کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود در داخل کشور با همکاری برخی دولت‌های مزدور منطقه چشم دیدن آرامش جامعه ما را ندارند بنابراین با رواج شایعه و شبهه می‌خواهند روح ناامیدی را گسترش دهند.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: استکبار جهانی برای ناامن کردن کشور با بهره‌گیری از فضای مجازی و پخش برخی مسائل بی اساس به خصوص در بین جوانان به دنبال جداکردن آنها از نظام و انقلاب اسلامی هستند که بیداری همگان و خانواده‌ها را طلب می‌کند.

ناصری یزدی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با ابزار رسانه و شایعات مردم و جوانان را از حاکمیت جدا کنند و در این راه از تمام افراد و دشمنان داخلی بهره می‌گیرد که باید مسوولان و نسل جوان نسبت به اقدامات آنها بصیرت و روحیه انقلابی داشته باشند.

وی گفت: دشمن تراشی علیه نظام ،حربه و هدف اصلی معاندان است که در این ارتباط باید با درک موقعیت نظام و انقلاب اسلامی، نهادهای فرهنگی و تبلیغی وظایف دینی و ملی خود را در بیدارسازی جامعه و جوانان انجام دهند.

خطیب نمازجمعه یزد به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تربیت دینی نسل جوان توسط مراکز آموزشی به عنوان یک وظیفه بزرگ یاد کرد و بر داشتن طرح و برنامه در این زمینه خطیر همکاری همگان را خواستار شد.

نماز عبادی سیاسی جمعه امروز همزمان با سراسر کشور در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد اقامه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل