قابلیت پیوست چند ایمیل در بروزرسانی جدید جیمیل


قابلیت پیوست چند ایمیل در بروزرسانی جدید جیمیل

گوگل با بروزرسانی جدید جیمیل، قابلیت پیوست چند ایمیل به یک ایمیل را فراهم می‌کند.

قابلیت پیوست چند ایمیل در بروزرسانی جدید جیمیل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جیمیل به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل توسط گوگل طراحی شده و با بروزرسانی‌های مختلف، کاربرد‌های آن روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. در جدیدترین آپدیت جیمیل، گوگل تلاش کرده تا ارسال چند پیام برای یک گیرنده آسان‌تر شود. همین ویژگی جدید جیمیل به کاربران اجازه می‌دهد یک ایمیل را به ایمیل دیگر پیوست دهند (attach) بدون آنکه نیاز به بارگیری یا دانلود آن‌ها داشت باشند. برای اینکار تنها لازم است تا یک ایمیل را با کشیدن (drag) به یک ایمیل دیگر اضافه کنید. حتی می‌توان چند ایمیل را به یک رشته جدید متصل کرد تا کاربرد‌های این قابلیت حتی بیشتر شود.

پیوست چند ایمیل به یک ایمیل با یک حرکت

روش دیگر آن است که وارد ایمیل خود در قسمت inbox شده و برای اتصال آن به ایمیل دیگر، از منو سه نقطه، گزینه Forward as attachment را انتخاب کنید. حتی می‌توان با اتصال چند ایمیل به یک ایمیل پاسخ داد، با کشیدن ایمیل‌ها به ایمیل مرجع در پنجره compose این قابلیت قابل اجرا است.

قابلیت پیوست چند ایمیل در بروزرسانی جدید جیمیل

اما چند نکته مهم در این ویژگی جدید وجود دارد که گوگل در صفحه پشتیبانی خود به آن‌ها اشاره کرده است. ابتدا باید در نظر داشته باشید که ایمیل‌های پیوست داده شده با فرمت eml ذخیره می‌شوند. نکته دوم آن است که هیچ محدودیتی برای پیوست دادن ایمیل‌ها وجود ندارد، در این حالت می‌توان هر تعداد ایمیل را به یک ایمیل پیوست داد. قابلیت دیگر آن است که می‌توان تمام ایمیل‌های پیوست داده شده را در یک پنجره جدید باز کرد.

گوگل برای افزایش کارآمدی قابلیت‌های خود آن را برای تمامی کاربران جیمیل فعال می‌کند و این قابلیت‌ها تنها به کاربران Gsuite اختصاص داده نمی‌شود. اما عرضه آن به ترتیب و براساس منطقه جغرافیایی خواهد بود، به این ترتیب از ۹ دسامبر به مدت ۱۵ روز، تمامی کاربران جمیل، بروزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد. درواقع ارسال کامل این بروزرسانی در کل جهان تا روز‌های سال نو میلادی به طول خواهد کشید.

قابلیت پیوست چند ایمیل در بروزرسانی جدید جیمیل

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران