بررسی استیضاح وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی کشور


  بررسی استیضاح وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی کشور

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بررسی محورهای استیضاح جمعی از نمایندگان مجلس از وزیر کشور را در دستور کار هفته آتی خود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دستورکار نشست های کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در هفته آتی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه (25 و 26 آذر ماه) منتشر شد.

بر این اساس، کمیسیون امور داخلی کشور در روز دوشنبه (25 آذرماه) ادامه بررسی محورهای استیضاح جمعی از نمایندگان مجلس از وزیر کشور در اجرای ماده 221 قانون آیین نامه داخلی مجلس را در دستور کار دارند.

همچنین در این روز اعضای کمیسیون سه تن از اعضا را برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 99 انتخاب کرده و به بررسی کلیات لایحه بودجه 99 می پردازند.

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور در روز سه شنبه (26 آذر ماه) گزارش مؤسسه جهاد نصر در خصوص عملکرد این مؤسسه به عنوان دستگاه اجرایی طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان های خوزستان و ایلام و ضرورت اجرای فاز دوم این طرح را استماع خواهند کرد.

همچنین رئیس سازمان نقشه برداری کشور در این جلسه حضور خواهد داشت تا گزارشی در خصوص نقش این سازمان در همکاری با سازمان مدیریت بحران کشور و پیشگیری از وقوع بحران های احتمالی بدهد. رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و معاونان وی نیز در این جلسه حضور دارند./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)