حضور پررنگ پهلوی‌ها در شبکه سعودی، صدای سلطنت طلبان را هم درآورد +فیلم


حضور پررنگ پهلوی‌ها در شبکه سعودی، صدای سلطنت طلبان را هم درآورد +فیلم

حضور پررنگ خاندان پهلوی در شبکه ایران اینترنشنال طی یک سال گذشته باعث شده تا حتی صدای اعتراض سلطنت طلبان هم بلند شود تا با نارضایتی این شبکه را ارگان رسانه ای پهلوی نام گذاری کنند!

به گزارش مشرق، بیش از یک سال از اولین حضور ربع پهلوی در شبکه سعودی ایران اینترنشنال می گذرد و در طی ماه های گذشته فرزند شاه مخلوع ایران به همراه سایر اعضای خاندان پهلوی در برنامه های مختلف رسانه فارسی زبان «بن سلمان» حضور پیدا کرده اند.

آبان ماه ۹۷ بود که رضا پهلوی با حضور در استودیو شبکه ایران اینترننشال در لندن، شویی به اصطلاح گفت و گو محور را اجرا کرد که با واکنش منفی و تمسخرآمیز فعالان فضای مجازی همراه شد.

در همان زمان رسانه ها از توافق مالی رضا پهلوی با ایران اینترنشنال برای حضور در این شبکه پرده برداشتند و حتی از تخفیف ۹۸ درصدی ربع پهلوی به سعودی ها خبر دادند!

اما حضور پررنگ خاندان پهلوی در شبکه ایران اینترنشنال طی یک سال گذشته باعث شده تا حتی صدای اعتراض سلطنت طلبان هم بلند شود و با نارضایتی این شبکه را ارگان رسانه ای پهلوی نام گذاری کنند!

دانلود

مالک شبکه ایران اینترنشنال شرکت ولانت مدیا (Volant Media) است و طبق اسناد ثبت شبکه، صاحب امتیاز این شبکه نیز شرکتی به نام گلوبال مدیا (Global Media) است. مؤسس و مدیر هردو شرکت "عادل عبدالکریم" است. عبدالکریم که سعودی الاصل است سابقه کار با غول های رسانه مانند "عبدالرحمن الراشد" را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !