سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد


سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد

مهاباد - ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: سوخت نفت سفید 100 درصد خانوارهای مناطق سخت‌گذر در روستاهای جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد.

داود فعال‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تامین و ذخیره‌سازی سوخت موردنیاز نقاط کوهستانی روستاهای سخت‌گذر در این منطقه، از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰۰ درصد این سهمیه به طور کامل توزیع شده‌است‌.

وی افزود: همچنین توزیع ۶۵ درصد از سهمیه نفت سفید موردنیاز سوخت زمستانی خانوارهای شهری و روستایی هشت شهر در جنوب آذربایجان‌غربی با موفقیت انجام شده‌ است.

وی گفت: با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن منطقه تحت پوشش میاندوآب‌، اطلاع‌رسانی لازم در خصوص دریافت و ذخیره سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها در هشت شهرستان تحت پوشش با هماهنگی فرمانداری‌ها و شماره کالابرگ‌های اعلام شده انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به فعالیت ۲۵۳ باب فروشندگی تعاون روستایی و ۱۱ باب فروشندگی محور در منطقه میاندوآب، اضافه کرد: سوخت موردنیاز ۷۲ هزار خانوار تحت پوشش هشت شهرستان جنوب استان توسط نفتکش‌های فعال در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی برای روستاها و مناطقی که فاقد گاز شهری است انجام می‌شود.

«فعال‌پور» اظهار داشت: سهمیه سوخت سالانه هر خانوار شهری (خانوارهای بدون انشعاب گاز طبیعی) بطور متوسط یکهزار و ۸۰۰ لیتر است و این خانوارها می‌توانند با توجه به تعداد خانوار و سهمیه کالا برگ اعلام شده به فروشندگی‌های شهری و روستایی برای دریافت سهمیه خود در فاصله‌های زمانی مشخص مراجعه کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب باداشتن هشت ناحیه و ۷۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مسوولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده نفتی را به هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی بر عهده دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر