بحث فروش اینترنتی صندلی اتوبوس ها انحرافی است


بحث فروش اینترنتی صندلی اتوبوس ها انحرافی است

رییس شورای شهر تهران گفت: بحث فروش اینترنتی صندلی های اتوبوس انحرافی است و طرح DRT در کشورهایی اجرا می شود که آنقدر ناوگان شهری شان بزرگ است که کسی در اتوبوس مجبور نیست بایستد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هاشمی در حاشیه افتتاح فاز اول پروژه شهید نجفی رستگار با انحرافی دانستن بحث فروش اینترنتی صندلی های اتوبوس گفت: طرح DRT در کشورهایی اجرا می شود که آنقدر ناوگان شهری شان بزرگ است که کسی در اتوبوس مجبور نیست بایستد و صندلی ها برای همه کافی است. این موضوع به ناوگان شهری ما ربطی ندارد که اتوبوس کم داریم، حتی در کشورهای پیشرفته هم این طرح هنوز اجرا نشده است. این حرف انحرافی است.

وی ادامه داد: این طرح زمانی اجرا می شود که ما در کشور ۱۵ هزار اتوبوس داشته باشیم و درآمد ملی ایران از مرز ۳۰ هزار دلار عبور کند در حالی که الان حدود سه هزار دلار است.

هاشمی گفت: شاید کارشناسی در این مورد تحقیق کرده باشد، اما آوردن اینها به فضای عمومی صحیح نبوده و برخی هم با طرح این مسائل به دنبال تضعیف نه تنها مدیریت شهری بلکه مدیریت کشور هستند.

شهردار تهران درباره مصوبه های دولت برای تقویت ناوگان حمل و نقل شهری و علت عدم اجرای آن ها گفت: برای اتوبوس رانی ما دو مصوبه قوی داریم که اینها اجرایی نمی شوند. اصولا سیستم بوروکراسی حاکم بر دولت ناهماهنگ است. مثلا برای اجرای مصوبه اتوبوس در شورای اقتصاد باید ۹ مرکز باهم هماهنگ شوند اینها در اجرا مسائلی را مطرح می کنند که به اجرا نمی رسد. کارشناسان هم در سطح پایین وقتی به این بوروکراسی می رسند کار را رها می کنند. برای همین آقای جهانگیری سه مرتبه تلاش کرد جلسه بگذارد که نشده است و نتوانسته برگزار کند و جلسات لغو شده است یعنی حتی برای جلسه هم نمی توانند هماهنگ کنند.


به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هاشمی در حاشیه افتتاح فاز اول پروژه شهید نجفی رستگار با انحرافی دانستن بحث فروش اینترنتی صندلی های اتوبوس گفت: طرح DRT در کشورهایی اجرا می شود که آنقدر ناوگان شهری شان بزرگ است که کسی در اتوبوس مجبور نیست بایستد و صندلی ها برای همه کافی است. این موضوع به ناوگان شهری ما ربطی ندارد که اتوبوس کم داریم، حتی در کشورهای پیشرفته هم این طرح هنوز اجرا نشده است. این حرف انحرافی است.

وی ادامه داد: این طرح زمانی اجرا می شود که ما در کشور ۱۵ هزار اتوبوس داشته باشیم و درآمد ملی ایران از مرز ۳۰ هزار دلار عبور کند در حالی که الان حدود سه هزار دلار است.

هاشمی گفت: شاید کارشناسی در این مورد تحقیق کرده باشد، اما آوردن اینها به فضای عمومی صحیح نبوده و برخی هم با طرح این مسائل به دنبال تضعیف نه تنها مدیریت شهری بلکه مدیریت کشور هستند.

شهردار تهران درباره مصوبه های دولت برای تقویت ناوگان حمل و نقل شهری و علت عدم اجرای آن ها گفت: برای اتوبوس رانی ما دو مصوبه قوی داریم که اینها اجرایی نمی شوند. اصولا سیستم بوروکراسی حاکم بر دولت ناهماهنگ است. مثلا برای اجرای مصوبه اتوبوس در شورای اقتصاد باید ۹ مرکز باهم هماهنگ شوند اینها در اجرا مسائلی را مطرح می کنند که به اجرا نمی رسد. کارشناسان هم در سطح پایین وقتی به این بوروکراسی می رسند کار را رها می کنند. برای همین آقای جهانگیری سه مرتبه تلاش کرد جلسه بگذارد که نشده است و نتوانسته برگزار کند و جلسات لغو شده است یعنی حتی برای جلسه هم نمی توانند هماهنگ کنند.

کد خبر 4790960

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید