امام جمعه گرگان: هویت جنبش دانشجویی مبارزه با استکبار است


گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو گفت: هویت اصلی جنبش دانشجویی، مبارزه و مقابله با استکبار و دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

صنعت و معدن | ایرنا | 16 دقیقه پیش |12/6/2019 3:45:06 PM 30 بازدید

امام جمعه گرگان: هویت جنبش دانشجویی مبارزه با استکبار است

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: تمامی دانشجویان باید در این مسیر حرکت کنند تا کشور همچنان از دسیسه ها و توطئه های دشمنان مصون باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید امنیت کشور در اغتشاشات و آشوب های اخیر به بهانه افزایش قیمت بنزین افزود: یکی از برنامه های دشمن، تبدیل ایران به کشوری ناامن بود که برای رسیدن به این هدف دشمن با سوارشدن بر موج اعتراضات و مطالبات مردمی ایران باعث شد تا عده ای دست به آشوب و اغتشاش و تخریب بزنند.

آیت الله نورمفیدی گفت: با درایت رهبر معظم انقلاب و ورود نیروهای امنیتی و مسئولان از یک فاجعه بزرگ در کشور جلوگیری شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به شهید و جانباز شدن تعدادی از نیروهای نظامی و امنیتی در کنار کشته شدن تعدادی از افراد بیگناه در این اغتشاشات گفت: بدون شک هیچ کسی در چنین شرایطی حاضر به سکوت در برابر اغتشاشگران و عوامل به آتش کشیدن اموال عمومی نیست.

آیت الله نورمفیدی با غیرمنطقی خواندن سکوت در برابر این توطئه ها، تاکید کرد: هیچ ایرانی دلسوز و ولایتمدار نه تنها نمی خواهد، بلکه اجازه نخواهد داد، کشورش ناامن باشد.

آیت الله نورمفیدی یادآور شد: یکی از نقشه‌ های اغتشاشگران به آتش کشیدن انبار نفت سیرجان بود که اگر این اتفاق رخ می داد، احتمال سوخته شدن بیش از یک هزار نفر در آن منطقه وجود داشت.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: انفجار بنادر و کشتی‌ های حمل کالا، انفجار مراکز اصلی مخابرات، حمله به پادگان‌ ها و پاسگاه‌ ها، انفجار انبارها و پالایشگاه های نفت و بنزین، ایجاد رعب و وحشت و ویران کردن خانه‌ های مردم و از بین بردن مراکز تجاری و مواردی از این قبیل در واقع بخش های دیگری از نقشه‌ های دشمن در اغتشاشات اخیر بود.

آیت الله نورمفیدی خطاب به مسولان و دستگاه های نظارتی تاکید کرد: هر چند شاهد افزایش قیمت بنزین بودیم، اما نباید اجازه دهید بخش های دیگر به این بهانه، افزایش قیمت داشته باشند.

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا