توقف شاگردان «دنیزلی» برابر میهمان قعرنشین


توقف شاگردان «دنیزلی» برابر میهمان قعرنشین

تهران- ایرنا- تیم مدعی تراکتور در دیدار خانگی برابر شاهین‌شهرداری بوشهر با تساوی بدون گل متوقف شد تا شاگردان «مصطفی دنیزلی» با شرایط سختی مواجه شوند.

این دیدار، عصر امروز (پنجشنبه) از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد و در نهایت با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

این نتیجه درحالی برای «مصطفی دنیزلی» و تیمش بدست آمد که آنان برای کم کردن فاصله خود با صدر جدول به کسب برتری مقابل حریف و سه امتیاز آن نیاز داشتند اما اینگونه نشد و به تساوی برابر حریف قعرنشین خود بسنده کردند.

یک ماه از آخرین مرتبه‌ای که شاگردان «مصطفی دنیزلی» در لیگ برتر به میدان رفتند، می گذرد درآن دیدار که سه شنبه چهاردهم آبان ماه درچارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر برگزارشد بازیکنان این تیم در یک دیدار تماشایی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب سپاهان شدند و دیدارهای بعدی این تیم در هفته یازدهم و دوازدهم به ترتیب برابر تیم های شهرخودرو و پیکان به‌تعویق افتاد تا در زمان مناسب دیگری برگزار شود.

در این شرایط تراکتوری‌ها امروز (پنچشنبه) برابرشاهین‌ شهرداری بوشهر قرار گرفتند آنان که از ۱۰ دیدار گذشته خود در لیگ برتر ۱۷ امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم جدول رده بندی این رقابت ها بودند برای کم کردن فاصله خود با تیم های صدرنشین به پیروزی برابر حریف قعر نشین خود بسیار نیاز داشتند، اما تلاش آنان در نیمه نخست ثمری نداشت.

در مهم ترین حادثه این نیمه که دردقیقه ۴۵ اتفاق افتاد ضربه سر «اشکان دژاگه» با تیرک عمودی دروازه شاهین برخورد کرد و با بداقبالی این بازیکن تبدیل به گل نشد و تراکتوری ها با کسب تساوی بدون گل برابر میهمان به رختکن رفتند تا برای نیمه دوم آماده شوند.

نیمه دوم با شروع خوب بازیکنان تراکتور همراه شد و آنان با انجام حرکات ترکیبی و رد و بدل کردن پاس های کوتاه بین خود کنترل بازی را در دست داشتند.

در دقیقه ۴۷ «مسعود شجاعی» نخستین موقعیت تیمش را از دست داد و ناکام بود.

در دقیقه ۵۰ «اشکان دژاگه» ‌ با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را هدف گرفت اما این توپ با فاصله بسیار کم از کنار تیرک عمودی دروازه شاهین به بیرون رفت.

دنیزلی که با شروع نیمه دوم و آوردن «ساسان انصاری» تغییرات در ترکیب تیمش را آغاز کرده بود، «مازولا» را در دقیقه ۶۲ به ترکیب تیم اضافه کرد.

شاگردان «میشو کریستیچوویچ» سرمربی شاهین شهرداری نیز، مانند نیمه نخست بازی بدون اشکالی را از خود به نمایش گذاشته و با دفاع منطقی خود مانع از گلزنی حریف قدرتمند خود شدند.

در دقیقه ۷۷ شجاعی کاپیتان تراکتور «احسان حاج صفی» که در محوطه جریمه حریف قرار داشت در موقعیت گلزنی قرارداد، اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از دیرک افقی دروازه به خارج از زمین رفت.

در دقیقه ۸۴ مازولا و انصاری مهاجمان تراکتور در به ثمر رساندن گل ناکام بودند.

در دقیقه ۸۵ شوت سنگین دژاگه درخارج از چارچوب بود و از کنار دیکر دیرک عمودی دروازه شاهین به خارج از زمین رفت. در ادامه بازیکنان تراکتورسازی موقعیت های دیگری بدست آوردند اما این فرصت ها نیز برای آنان از دست رفت.

«سیدرضا مهدوی» قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

ترکیب تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، احسان حاج صفی، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه (کوین فورچونه)، یوکیا سوگیتا (مازولا) و محمدرضا آزادی(ساسان انصاری).

ترکیب شاهین:

ماکسیما کویلیتایا، لوکا گادرانی، بهروز نوروزی‌فرد، حسن نجفی، دانیال مومنی، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمدصادق بارانی، سلمان بحرانی، بهمن سالاری(علی رییسی)، ابوذر صفرزاده(رضا دهقان) و حسین مالکی (محمد فرخندهپی).


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برگرد (بخشی از ترانه)