پیش بینی های آینده بازار طلا جهانی


تلویزیون دولتى چین (CCTV): دولت چین در اعتراض به دخالت امریکا در امور هنگ کنگ ، تحریم مقامات غیردولتى امریکایى را استارت زده و به زودى اقدامات بیشترى اتخاذ خواهد شد.

به گزارش بنکر (Banker)، بانک مورگان استنلى باز هم وارد خرید جدیدى در دلار نیوزیلند در نرخ 0.6400 شده است، با حد توقف ضرر این خرید در 0.6320 به هدف نهایى 0.6640 !

همچنین این بانک فروشنده دلار در برابر یوان چین است، با حد توقف ضرر این فروش در 7.10 به هدف نهایى 6.90

*رویترز می گوید: با توجه به آغاز عرضه سهام کمپانى آرامکو در بازار سهام امریکا (از هفته آینده) ، دولت سعودى از اعضاى اوپک پلاس رسما تقاضاى کاهش بیشتر در حجم تولیدات را دارد(اجلاس فصلى اوپک پلاس پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار میشود)

*ترامپ میگوید: برزیل و آرژانتین درحال دستکارى و تضعیف سهمگینى در ارزش پول ملى خود هستند که به ضرر کشاورزان امریکاییست.بنابراین تمامى تعرفه هاى واردات فولاد و آلومینیوم از این دو کشور برقرار خواهند بود ؛وى باز هم از فدرال رزرو خواست براى تسهیل تجارت صنعتگران امریکایى ،نرخ بهره و قیمت دلار را کاهش دهد و امکان تجارت منصفانه با دنیا را از این طریق فراهم کند(پاول بارها اعلام کرده که تسعیر و هدایت قیمت دلار$ وظیفه خزانه دارى امریکاست نه فدرال رزرو)

ترامپ در توییتر نوشت: بازارهاى امریکایى از زمان اعلام و ابلاغ تعرفه ها در ابتداى مارس ، ٢١٪؜ رشد کرده در حالى امریکا درآمد سنگینى (از تعرفه ها) کسب کرده و بخش زیادى نیز خرج کشاورزان شده که توسط چین هدف گرفته شده بودند

*رئیس جمهور برزیل آمادگى خود جهت گفتگو با ترامپ را اعلام کرد.

از ترامپ سوال شد: آیا لایحه جدیدى که در خصوص حمایت از تظاهرکنندگان هنگ کنگ تصویب کردید ، توافق تجارى با چین را مشکل نمیکند؟ پاسخ : آن را راحت که نمیکند! ببینیم چه میشود!

گزارش عملکرد خرید صنایع ایالتى امریکا توسط انستیتوى ISM براى چهارمین ماه پیاپى افت زیر تراز 50.0 را ثبت کرد

پرداختیهاى کارگران و اشتغالزایى در بخشهاى مربوطه شاهد افت مجدد به زیر تراز رکود (48) هستند

این گزارش بدترین گزارش از صنایع امریکا از زمان بحران بزرگ سال ٢٠١١ است!

بدبینی ها به گزارش اشتغالزایى امریکا چه ADP و چه NFP که چهارشنبه و جمعه منتشر میشوند شدت یافت

* ویلبر راس (وزیر بازرگانى امریکا): این فقط برزیل و ارژانتین نیستند که به عمد ارز خود را دستکارى و تضعیف میکنند بلکه دیگران را هم زیر نظر داریم! با چین به توافق تجارى نرسیم ، ترامپ قطعاً تعرفه هاى جدید علیه چین تصویب خواهد کرد

*رسانه هاى امریکایى: دولت چین در ماه نوامبر حجم سنگینى سویا و دیگر محصولات کشاورزى از برزیل وارد کرده بود

ترامپ نوشت: صنعتگران با این دلار قوى در حال به عقب رانده شدن هستند، رشدی که با سیاستهاى مسخره فدرال رزرو پابرجاست و به آن "نرخ بهره و انقباض کمى" گفته میشود ، اشتباه است ؛ از اولین روز کارى جى پاول !

* بیانیه وزارت خزانه دارى امریکا: در واکنش به افزایش مالیات علیه کمپانیهاى تکنولوژیک امریکایى در فرانسه ، تصمیم گرفتیم تعرفه واردات کالاهاى فرانسوى به ارزش 2.4 میلیارد دلار را پنج برابر کنیم! و از 20% به 100% برسانیم در صورت تداوم فشار بر کمپانیهاى تکنولوژیک امریکایى ، اقدامات بیشترى اتخاذ خواهد شد!

* بیانیه رسمى خزانه دارى ژاپن: بسته محرک مالى به ارزش ٢٥ تریلیون ین جهت پویایى اقتصاد تصویب شده است و به زودى بانک مرکزى ژاپن از آن رونمایى میکند(نوسانات سنگین کریسمى ین در راه است)

بازگشت تعرفه فلزات آمریکا نسبت به محصولات آرژانتین و برزیل، آقای ترامپ پس از اعلام این تصمیم از فدرال رزرو خواست نرخ بهره را کاهش دهد

*چین در پاسخ به بحث هنک کنگ اجازه بازدید به کشتی ها و هواپیماهای جنگی آمریکا را لغو کرد

به نوشته سایت طلا، اروپا پرداخت یارانه به ایرباس را ادامه می دهد، خشم آمریکا را در پی خواهد داشت و علاوه بر تعرفه های مجوزه داده شده توسط سازمان تجارت جهانی امکان دارد شاهد اعمال تعرفه از سوی آمریکا باشیم

*خرید یک جزیره 146 میلیون دلاری توسط ژاپن برای انجام فعالیت های نظامی مشترک آمریکا و ژاپن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند