14 آذرماه سال جاری 300 هکتار درخت در استان تهران کاشته می‌شود


14 آذرماه سال جاری 300 هکتار درخت در استان تهران کاشته می‌شود

تهران- استاندار تهران گفت: 14 آذرماه سال جاری 300 هکتار درخت در استان تهران کاشته می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران در خصوص مقابله با آلودگی هوا و عوامل مهم زیست محیطی در استان تهران اظهار داشت: باید از روش ها و راهکارها و ایده های دانشگاه ها برای این امر استفاده کنیم.

استاندار تهران از کاشت ۳۰۰ هکتار درخت در استان تهران خبر داد و بیان داشت: این درختان ۱۴ آذر جهت افزایش سرانه فضای سبز و همچنین مقابله با آلودگی هوا کاشته خواهد شد.

محسنی بند پی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون شرایط جوی دو روز در شرایط ناسالم و ۲۵ روز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است گفت: امسال در خصوص آلودگی هوا سال سختی را تا کنون پشت سر گذاشته ایم.

وی گفت: روزانه ۷ هزار تن زباله به جز زباله‌های بیمارستانی در تهران جمع آوری می‌شود و باید راهکارهای علمی و کاربردی برای دفع زباله ها ارائه شود تا اعتبارات لازم برای آنها اخذ شود.

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: برای سلامتی افرادی که در این استان با توپوگرافی و جغرافیای خاص زندگی می‌کنند و آلودگی هوا سلامت آنها را به خطر می‌اندازد باید با استفاده از علم ، تکنولوژی روز و استفاده از توان دستگاه‌های ذی ربط به صورت ریشه‌ای با آلودگی مقابله کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه مسئولان مراکز بهداشت و درمان معتقد هستند که سوزاندن زباله‌های بیمارستانی باعث ایجاد گازهای سمی خطرناک سرطان‌زا می شود گفت: مسئولین مراکز بهداشت به اصولی بی خطر کردن زباله های بیمارستانی اصرار دارند.

کد خبر 4787109

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)