آغاز سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان


آغاز سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشورفردا در دانشگاه شیراز آغاز می‌شود. این رقابت‌ها تا 14 آذرماه ادامه دارد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، فردا، دوشنبه، ۱۲ آذرماه، ساعت ۹ صبح در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار می‌شود.

این مراسم با تلاوت «وحید سروستانی» قاری ممتاز استان فارس و حضور مهدی قبادی، به عنوان مجری برنامه آغاز می‌شود و در این مراسم، کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارس به حاضران خیر مقدم می‌گوید و سپس گزارشی از روند این دوره از مسابقات ارائه می‌شود، در ادامه حجت‌الاسلام والسلمین ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به سخنرانی می‌پردازد.

در ادامه این مراسم، کلیپی درباره فرآیند اجرایی جشنواره پخش می‌شود و پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی سخنرانی می‌کند و پس از آن گروه تواشیح و همسرایی منتخب دانشگاه آزد اسلامی به اجرای برنامه می‌پردازد.

دیگر بخش این مراسم سخنرانی «عنایت‌الله رحیمی»، استاندار فارس است. در ادامه آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز درباره موضوع قرآن و تمدن‌سازی به سخنرانی می‌پردازد و سپس مسابقات در چهارسالن ویژه آقایان و بانوان انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، اعضای هیئت داوران در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق، مهدی دغاغله، غلامرضا شاه‌میوه، سعید رحمانی، علی‌اکبر حشمتی، واضحی و در رشته حفظ کل محمد عباسی، محمود لطفی‌نیا، سیدجواد سادات‌فاطمی، امیر فتح‌پور و معتز آقایی است.

همچنین قضاوت بخش بانوان را در رشته قرائت مرضیه فیروز‌زاده، راضیه جمالی، الهام ماندگارمهر و معصومه عباسی‌نظری و در رشته حفظ قرآن گنبدی، سلطانی، طاهره میرغیاثی، مرجان نیاورانی و غصون مسلمی عهده‌دار هستند. این رقابت‌ها تا ۱۴ آذرماه ادامه دارد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند