جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد برگزار شد


جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد برگزار شد

یزد- ایرنا- جشنواره بازی‌های بومی محلی دارت ، بولس ، فریز بی و یک قل ،2 قل به مناسبت هفته بسیج و با حضور 80 شرکت کننده روز پنجشنبه در سالن ورزشی شهید شیرودی میبد برگزار شد.

در پایان این جشنواره ، عذرا زارعی از پایگاه ام‌البنین ، طیبه عبدی و فاطمه محمد میرزایی از پایگاه ام ابیها ، سعیده زارعشاهی از پایگاه ام البنین و ملیحه شاه محمدی از پایگاه بنت الزهرا(س) حائز مقام‌های اول تا پنجم شدند.

مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) میبد در حاشیه برگزاری جشنواره به ایرنا گفت: این مسابقات با همکاری ۲ حوزه خواهران مقاومت بسیج شهرستان و با همکاری تربیت بدنی بسیج ناحیه و اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

زهرا اکبرزاده با بیان به اینکه با حضور مسئولان به پنج نفر اول جوایز اهدا شد ، افزود: در ۱۳ پایگاه مقاومت بسیج زیرمجموعه این حوزه فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های آمادگی جسمانی ، دفاع شخصی ، آیروبیک ، والیبال ، کاراته ، تیراندازی ، طناب زنی و...برگزار می‌شود

وی یادآور شد: در این حوزه و در مجموع ۱۰۰ ورزشکار فعال حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای حضور دارند که ۱۰ نفر آنها در رقابت های استانی و کشوری نیز حائز مقام‌های برتر شدند .

مسئول تربیت بدنی پایگاه خدیجه کبری میبد نیز گفت: تاکنون کلاس‌ آموزش والیبال در سطح حوزه برگزار شد و برای برگزاری کلاس‌های آموزشی دفاع شخصی، تیراندازی با تفنگ‌های بادی و چربی سوزی نیز برنامه ریزی شده است.

« زینب زینل پور» افراد شرکت کننده در فعالیت‌های ورزشی حوزه را در مجموع ۴۰ نفر عنوان کرد و افزود : ان شاءالله با برنامه‌ریزی انجام شده ، بانوان بیشتری در این حوزه فعالیت خواهند کرد.

شهرستان میبد پنج هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که در رشته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند که تاکنون با کسب مقام‌های جهانی ، ملی و استانی به‌ خوبی درخشیدند.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند