پایان چادرنشینی سیل‌زدگان گمیشان و چند خبر کوتاه از گلستان


پایان چادرنشینی سیل‌زدگان گمیشان و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - پایان چادرنشینی سیل‌زدگان گمیشانی، هشدار مدیریت بحران استان در خصوص بلند مرتبه‌سازی در تپه‌های لسی گرگان و  صید 70 تن ماهی استخوانی توسط ماهی‌گیران استان از جمله خبرهای کوتاه امروز پنجشنبه گلستان است.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: تپه های لسی گرگان از لحاظ ساختگاهی برای احداث ساختمان های بلند مرتبه مناسب نیستند و اگر قرار است ساخت و سازی انجام شود باید از شمع استفاده شود که صرفه اقتصادی ندارد.

سید رضا قادری اظهار داشت: در نقاطی که ممنوعیت ساخت دارد پروانه صادر شده و ساخت و ساز می شود که باید برای این مناطق طرح تفضیلی تهیه شود .

**

استاندار گلستان گفت: تمامی سیل‌زدگان گمیشانی ساکن در چادرها در واحدهای مسکونی استقرار داده شدند و چادرهای این شهرستان برچیده شد.

**

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: براساس ارزیابی‌های انجام‌شده ۴ هزار کلاس درس در استان نیازمند مقاوم‌سازی است که این کار با مشارکت خیران انجام می‌شود.

**

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر گرگان از ارایه گزارش روند طراحی پارک بانوان واقع در مریم آباد خبر داد و گفت: مراحل بررسی طرح و برآورد ریالی این طرح در حال انجام است.

**

رییس پلیس آگاهی گلستان از وقوع یک کودک آزاری منجر به فوت در گنبد کاووس خبر داد و گفت : در این پرونده مادر معتاد به همراه یک خرده فروش مواد مخدر به دلیل استعمال مواد و عواقب ناشی از آن کودک ۶ ساله این زن را مورد مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب مرگ این کودک شدند .

**

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: جاده قدیم کردکوی - گرگان ۱۵ کیلومتر است و برای سه بانده کردن این مسیر در هر کیلومتر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حسین محبوبی تصریح کرد: همچنین ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت جاده روستای گردشگری درازنو کردکوی اختصاص یافت.

**

مدیرکل کمیته امداد گلستان از وجود ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار تا ۴۵ سال سن در این استان خبر داد و گفت : با توجه به منظور کردن تسهیلات ویژه دولت، توانمندسازی این خانواده ها شتاب می گیرد

**

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت : تا پایان آبان ماه و با گذشت ۲ ماه از آغاز فصل صید، ۷۰ تن انواع ماهی استخوانی از آب‌های استان صید شد.

**

فرماندار کردکوی در بازدید استاندار از رودخانه قره سو خواستار شتاب بخشی در اتمام لایروبی رودخانه قره سو در مناطق شمالی این شهرستان شد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده