مسیرهای غربی و جنوبی استان اصفهان مه‌آلود است


مسیرهای غربی و جنوبی استان  اصفهان مه‌آلود است

اصفهان - ایرنا - جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: بارش سه روزه برف موجب مه‌گرفتگی بسیاری از مسیرهای غربی و جنوبی این استان شده است.

سرهنگ اصغر زارع روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون مسیرهای نجف آباد - داران، زرین شهر - شهرکرد (تونل رخ) و خوانسار- دامنه دچار مه گرفتگی و کاهش میزان دید است.

وی به امدادرسانی به ۵۹۸ خودرو در راه های استان توسط نیروهای راهداری، هلال احمر و اورژانس اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان در شبانه روز گذشته برف‌روبی شده است.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان از لغزنده بودن جاده‌های غرب این استان به دلیل بارش برف خبر داد و از رانندگان خواست با رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی و احتیاط کامل در این جاده ها رانندگی کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری در مناطق برف‌گیر استان خودداری کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
سرهنگ زارع همچنین از رانندگانی که قصد تردد در این جاده‌ها را دارند خواست که وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و لباس گرم، غذای کنسرو شده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه