روایت مجری سمت خدا از منطقه پرواز ممنوع/ سلفی مهمان و مجری برنامه فرمول یک/ پویش خداپسندانه خانم کارگردان برای مردم مناطق محروم
در این گزارش میتوانید گزیدهای از فعالیتهای مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته...
در این گزارش میتوانید گزیدهای از فعالیتهای مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.
به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهرههای معروف هنری برای طرفداران و دنبالکنندگان این حوزه جذابیتهای خاص خودش را دارد. شبکههای اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.
این روزها چهرههای هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکههای اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانهروز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفهای برقرار میکنند.
در این گزارش میتوانید گزیدهای از فعالیتهای مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکههای اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:
محمدحسین مهدویان کارگردان با انتشار پستی در صفحهاش نوشت:
«پشت وانت، با یه بلندگوی دستی ؛
بعد از سالها، یک بار دیگه فیلمسازیِ اینجوری، خیلی هم چسبید و خوش گذشت.
از همراهانم در فیلم دونه دونه اسم نمیبرم ولی دست همهشون رو میبوسم.
درخت گردو هم به لطف خدا تمام شد.»
نجم الدین شریعتی مجری تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصیاش نوشت:
«شبی پرخاطره با ماجراجویان فیلم منطقه پرواز ممنوع
فیلمی پرهیجان که جای خالی آن در سینمای نوجوان محسوس بود.
کارگردانی، انتخاب لوکیشن و صداگذاری جذاب در کنار بازی
بازیگران نوجوان تحسین برانگیز بود.
ما میتوانیم پیام اصلی فیلمی بود که ما را به آینده
سینمای نوجوان امیدوار میکند.
رضایتمندی تماشاگران حاضر در سالن اعم از نوجوان و بزرگسال، خداقوتی ست به سازندگان آن.
البته نقدهای ظریفی هم متوجه فیلم بود که خدمت امیر جان داسارگر کارگردان جوان و کاربلدش عرض کردم.
امیدوارم از تماشای منطقه پرواز ممنوع لذت ببرید.»
امیرکربلایی زاده بازیگر و کمدین با انتشار تصویری نوشت:
«میهمان برنامه فرمول یک
به نظرتون چطور بود؟»
بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحهاش نوشت:
«هر نمایشى روزى متولد مىشود...کودکى مىکند... جوانى را با شور و شتاب مىگذراند، از میانسالى با غرور رد مىشود و در آخر پیر خواهد شد اما پر از لحظات ناب ... و شب آخر روى صحنه مىمیرد... نمایش مرى پاپینز با استقبال بینظیر شما متولد شد و به سرعت از نوجوانى گذشت ...حالا در اوج جوانى ست در اوج لذت در خلق و حضور بى مثال شما
عکس از ایمان ارجمندى»
یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصیاش نوشت:
«بعد از سالهاى سال دیدار دوستان دبیرستانى ...جاى دوستانى که نبودند خالى. همه کسانى که این تجربه را دارند حتماً میدانند که آدم چه حس و حال عجیبى دارد»
پیمان معادی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحهاش نوشت:
«درخت گردو تمام شد. کار کردن با حسین مهدویان نازنین و گروه درجه یکش همانطور که حدس میزدم بسیار لذتبخش و خلاقانه بود. خسته نباشید میگم به تک تک بچه هاى پر انرژى و با انگیزه گروه. ممنون از مصطفى احمدى، تهیه کننده مستقل و با شهامتى که چنین فیلم و موضوع مهمى را تهیه کرد. از بازى در کنار مهران مدیرى عزیز و دیگر بازیگران فیلم بسیار لذت بردم. بیصبرانه منتظر دیدن فیلم روى پرده بزرگ هستم.
درخت گردو جاى مخصوصى در قلب همه ما دارد. عکس از مجید طالبی»
«اوج هنر در اوج محرومیت»
«پویش حمایت هنرمندان کشور از استعدادهای درخشان عرصه فرهنگ و هنر
نیکشهر
سیستان و بلوچستان
اهداف پویش:
-احداث یک سالن اجرای نمایش برای هنرمندان توانای تئاتر
-حمایت از تولید آلبوم موسیقی برای دو تن از اساتید پیشکسوت
-فراهم آوردن زمینه آموزش های لازم موسیقی، تئاتر و سینما توسط اساتید برجسته کشور
-فراهم نمودن زمینه اجرای تئاتر و موسیقی هنرمندان بلوچ در پایتخت به منظور معرفی و پرورش استعدادها
به امید ارتقا شاخصها و زیرساختهای فرهنگی و هنری مناطق محروم کشور با حمایت ملی هنرمندان»
برادری به جنگ میرود هفت سال یا هشت سالش فرق نمیکند؛ برادری به ژاپن؛ باز هم هفت یا هشت سالش فرقی نمیکند؛ این دو برادر دو قلو هستند؛ این دو برادر براى من یکی هستند
یکی که بعد از بازگشت در مییابد همه به او خیانت کرده اند؛ او برای آینده خانواده جانبازی کرده و با تنی زخمی بازگشته است تا مرهمی باشد شاید پناهی یا سر پناهی حالا از جنگ یا ژاپن یا زندگى بدتر از جنگ در ژاپن شما بخوانید: براى و به خاطر خانوادهات جنگیدهاى، اما درمیابى همه به تو خیانت کردهاند و هیچکس منتظر تو نبوده؛ درخونگاه تا به اینجا تلاشی جسورانه در انتقال محتوا انجام داده است که پلانهای حذف شده یا کلمات و جملات دوباره صداگذاری شدهاش زیاد لطمهای به آن نمیزند چرا که پیرنگ اصلی فیلمنامه نادرى و اسعدى ریشهاش جان دار در خاک است و سیاوش اسعدی فیلم را همچون ورق خوردن و دیدن عکس هاى یک آلبوم قدیمى دهه شصتى با میزانسن هایى با دقت بسیار ساخته، با قاب هاى تورج اصلانى که دیدن فیلم را در سینما دیدنىتر مى کند امین حیایی، ژاله صامتی و پانته آ پناهیها دیدنى بازى مى کنند.
اما چرا نوشته ام برای درخونگاه و محمود جعفری
"این قسمت یادداشت را چندباره بخوانید و فیلم را ببینید"
"محمود جعفری؛ در نقش پدر قصه درخونگاه بی نظیر است؛ حیرت انگیز بازیگری میکند و نقش را به نقش تبدیل میکند؛ تا همین لحظه که دو هفته اى از دیدن فیلم مى گذرد تک تک لحظاتش در ذهنم ثبت شده است مطمئن ام یقه خودم را روزى مى گرفتم اگر در ستایش بازى محمود جعفرى در درخونگاه نمى نوشتم؛ از اولین لحظه حضورش که لنگ پیچیده از حمام بیرون مى آید تا سکانس پایانى به باورپذیرترین شکل ممکن و اتفاقا بسیار حساب شده و تکنیکال بازى مى کند، حضورى غریب دارد و در آنى لحظه خلق مى کند؛ امید که آقاى جعفرى عزیز برقرار عالم باشید و بمانید و بازى کنید و ما کِیف کنیم از حضور شما "
درخونگاه سیاوش اسعدى از آن فیلم هاست که دیدنش بر پرده سینما لذتى دو چندان دارد.
عکس اول درخونگاه
عکس دوم از قدیمى هاى محمود جعفرى
در محله بهداشت یا برو بیا»