فیفا: ویلموتس با برد مقابل عراق قلب فوتبال‌دوستان ایرانی را تصاحب می‌کند


فیفا به دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فیفا در جدیدترین گزارش خود به بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از سری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت.

فیفا: ویلموتس با برد مقابل عراق قلب فوتبال‌دوستان ایرانی را تصاحب می‌کند

یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم‌های ملی فوتبال فردا میان ایران و عراق برگزار می‌شود. تیم‌های ملی ایران عراق شناخت خوبی از یکدیگر دارند و حالا باید در کشور‌ بی طرف به مصاف یکدیگر بروند.

مارک ویلموتس بعد از ۲ پیروزی و یک شکست حالا می‌تواند جای خود را در قلب علاقه‌مندان فوتبال باز کند. از طرفی این بازی برای سرکاتو کاتانیچ سرمربی تیم ملی عراق هم می‌تواند حساس باشد. دیدار‌های تیم‌های ملی ایران و عراق همیشه جذاب بوده و یکی از آن‌ها دیدار جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ بود.

در بازی قبلی، تیم ملی ایران مقابل بحرین بازی را واگذار کرد و حالا کمی تحت فشار است. کاتانیچ بازیکنانی را به تیم ملی فراخوانده که تجربه اولشان برای بازی در تیم ملی است. در هر صورت تساوی مقابل ایران و عراق می‌تواند بحرین را به صدر جدول رده بندی هدایت کند.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران از سری رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، ۲۳ آبان از ساعت ۱۷:۳۰ در کشور اردن به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل