نورافکن: می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم/ با تیم‌های صاحب سبکی هم گروه شدیم


نورافکن: می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم/ با تیم‌های صاحب سبکی هم گروه شدیم

بازیکن تیم ملی فوتبال امید گفت: می‌خواهیم با تمرکز بالا در رقابت‌های انتخابی المپیک دل مردم را شاد کنیم.

نورافکن: می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم/ با تیم‌های صاحب سبکی هم گروه شدیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن، بازیکن تیم ملی فوتبال امید کشورمان درحاشیه تمرین امروز ملی پوشان اظهار کرد: فرداشب عازم اندونزی می‌شویم و بازی دوستانه‌ای را با تیم زیر ۲۳ سال این کشور برگزار می‌کنیم. از اندونزی راهی قطر می‌شویم و بازی دوستانه‌ای را با این تیم هم انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: امیدوارم بدن‌های مان آماده باشد و با تمرکز بالا در این بازی‌هایی که بسیار مهم است، دل مردم را شاد کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: زمان پرواز تیم ملی فوتبال امید به اندونزی مشخص شد

نورافکن درباره حضورش درتیم امید به جای تیم بزرگسالان بیان کرد: برای تیم ملی در دیدار مقابل عراق که دیداری حیاتی است، آرزوی موفقیت می‌کنم. این بازی هم می‌تواند خوب و هم وحشتناک باشد. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرند و ما در تیم امید برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم. می‌خواهیم راه خودمان را برویم و به دیگران فکر نمی‌کنیم. ما به دنبال طلسم شکنی در راه رسیدن به المپیک توکیو هستیم. امیدوارم با کمک مردم این کار را انجام دهیم.

او ادامه داد: با کره جنوبی، ازبکستان و چین هم گروه هستیم. نمی‌توان گفت که به طور صدر در صد صعود کردیم. باید کار کنیم و ار خودگذشتگی داشته باشیم. باید ببینیم چه پیش می‌آید. در گروهی هستیم که تیم‌های قدرتمند و صاحب سبکی حضور دارند.

انتهای پیام/

اظهارات نورافکن در حاشیه تمرین تیم ملی امید فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل