شریعتمداری به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌آید


 شریعتمداری به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌آید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته آینده به منظور ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های واحدهای تولیدی زیر مجموعه آن وزارتخانه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز دوشنبه(20 آبان ماه) خود میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود تا شریعتمداری گزارشی از عملکرد و برنامه‌های واحدهای تولیدی زیر مجموعه آن وزارتخانه ارائه دهد.

همچنین کمیسیون صنایع و معادن در این نشست و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت انجام تحقیق و تفحص از عدم شفافیت مالی، علل آتش سوزی‌های اخیر و کاهش تولید در واحدهای مختلف پتروشیمی آبادان از سال ۹۰ تاکنون را بررسی می‌کند.

براساس این گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه خود ضرورت انجام تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع پتروشیمی را بررسی خواهد کرد.

همچنین سه شنبه (21آبان ماه) کارگروه صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، کارگروه معدن برنامه‌های وزارت صنعت،معدن و تجارت در ساخت ماشین آلات و تجهیزات معدنی و کارگروه پتروشیمی عملکرد وزارت نفت درباره تولید مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی را بررسی می‌کنند./

پایان پیام/50

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد