کتاب جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آبان امسال تدوین می شود


کتاب جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آبان امسال تدوین می شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب جغرافیای این استان تا پایان آبان ماه 1398 تدوین شده و در اختیار دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه اول استان قرار می گیرد.

هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب دارای ۶ فصل بوده و مباحث جغرافیایی، طبیعی و انسانی کهگیلویه و بویراحمد در آن تحلیل و بررسی می شود.

وی افزود: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش کتاب جغرافیای استان ها باید با توجه به اقلیم هر استان تهیه، تدوین و چاپ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود مطالب علمی کتاب جغرافیای استان، بیان کرد: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی تدوین کتاب های درسی خواستار افزودن مطالب علمی جدید به این کتاب شده است.

زارع پور عنوان کرد: ۲۱ دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که مرتبط با تدوین کتاب جغرافیای این استان هستند از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان شناسایی شده است.

وی ابراز داشت: این تعداد دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۰ آبان ماه امسال فرصت دارند که اطلاعات تکمیلی برای تدوین این کتاب را جمع آوری و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دهند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز