بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور


بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور

سمنان - هم‌زمان با یوم‌الله 13 آبان ماه‌روز ملی استکبار، فریاد ضد استکباری مردم شهید پرور و انقلابی در جای‌جای استان سمنان طنین‌انداز شد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: حماسه خوش‌رنگ حضور پرشور مردم متدین و خداجوی استان سمنان در راهپیمایی ۱۳ آبان یک‌بار دیگر بانگ تکبیر را در آسمان دیار قومس از میامی تا گرمسار و از کوچک‌ترین روستاها تا بزرگ‌ترین شهرها طنین‌انداز کرد.

حماسه مشت‌های گره‌کرده در روز استکبارستیزی، استان سمنان را یکپارچه شور و حماسه کرد، کوچک و بزرگ و پیر و جوان به میدان آمده‌اند و امروز دانش آموزان و دانشجویان شاهرودی، سمنانی، گرمساری، سرخه‌ای، دامغانی و ... توسط کارمندان و طلبه‌ها، روحانیان، نظامی‌ها، بسیج جوامع مختلف، ورزشکاران، پزشکان و اقشار مختلف مردم همراهی می‌شوند تا رنگ خوش حماسه بر بوم قومس خوش بنشیند.

بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور

حضور مردم دارالمرحمه یک ساعت قبل از راهپیمایی

در برخی شهرها که مراسم محوری شامل قرائت بیانیه و آتش زدن مترسک‌های استکباری و قرائت سرود دانش‌آموزی و ... برگزار شد، راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ آغازشده و در برخی دیگر شهرها از ساعت ۱۰ و ۱۰:۳۰ راهپیمایی روز استکبارستیزی شد اما از ساعت‌ها قبل با توجه به برودت هوای این روزهای دیار قومس، مردم از جای‌جای شهرها و روستاها خود را به مسیرها رسانده‌اند.

در مرکز استان برخی از ساعت هشت صبح آمده‌اند و گوشه‌ای در کنار آفتاب کمرنگ پائیزی نشسته‌اند تا مراسم اصلی آغاز شود، عده‌ای هم در تدارک برنامه‌ها هستند برخی جایگاه را آماده می‌سازند برخی آخرین تدارک‌ها را می‌بینند و برخی دیگر شعارنوشته‌ها رابین مردم توزیع می‌کنند همه اما یک هدف‌دارند .... تکبیر و فریاد خشم بر سر استکبار جهانی ...

وقتی میکروفون و سیستم صوت روشن می‌شود همه‌چیز رنگ و بوی جدی می‌گیرد ... در سمنان مردم از حوالی ساعت هشت و نیم به میدان سعدی آمده‌اند، راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ البته با دقایقی تأخیر آغاز می‌شود جمعیت از چهار طرف به سمت مسیرهای اعلام‌شده پیش می‌آیند و بسیاری هم در مقصد منتظر هستند، آفتاب پائیزی این روزهای مرکز قومس، به‌راحتی از سوز سرد باد پائیزی شکست می‌خورد و بر گونه راهپیمایان نیش می‌زند اما این‌ها دلیل نمی‌شود که مردم حضور نیابند و حماسه خلق نکنند.

ماهیت انقلاب استکبارستیزی است

مسئولان‌هم در بین راهپیمایان دیده می‌شوند، استاندار سمنان قبل از این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه ۱۳ آبان یک نماد استکبارستیزی برای ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود، گفته بود: روز ۱۳ آبان نماد ملی مبارزه با استکبار است و ماهیت انقلاب اسلامی از اساس ضد استکباری است.

علی‌رضا آشناگر بابیان اینکه ماهیت استکباری آمریکا، ضد اسلام و ضد منافع ملت ایران در دهه‌های گذشته بوده است، تأکید کرد: ماهیت استکباری آمریکا، ضد اسلام و ضد منافع ایران در دهه‌های گذشته بوده است.

بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور

حماسه شاهوار نشینان

در شاهرود نیز کم‌کم جمعیت آمده‌اند و راهپیمایی ۱۳ آبان سروشکل خاصی گرفته است دانش آموزان بالباس‌های فرم از دور و نزدیک آمده‌اند، هوا سرد است اما نه به سردی دل مستکبرانی که این صحنه‌های پرشور را می‌بینند و دلسرد می‌شوند، از توطئه‌هایشان از نقشه‌های شومشان ...، دل‌ها اینجا گرم است به جوانانی که بصیر هستند و در میدان حاضر ... شاید سن و سالی نداشته باشند اما عزمشان بسیار بلند است.

حجت‌الاسلام عباس امینی امام‌جمعه شاهرود اما در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان این روز را نمادی برای تزلزل پایه‌های استکبار جهانی دانست و گفت: باید قدر این مردم را بدانیم که در هر شرایطی برای حماسه‌آفرینی در میدان حاضر هستند.

شاهرودی‌ها از مسجد جوادالائمه تا ساعت گل را راهپیمایی کردند و قرار است سرود دانش‌آموزی در ساعت گل پیش از سخنرانی امام‌جمعه خوانده شود، این سرود را بسیج دانش‌آموزی تهیه‌ و برای اجرایش روزها تلاش کرده‌اند، همچنین بسیج هنرمندان امسال مانند سال‌های قبل جشنواره مترسک‌های استکباری را برپا کرده تا بین جوانان شوری بیفکند، جوانانی که ترامپ را امسال بیش از هرسال دیگری بر سر چوب کرده‌اند و تکان می‌دهند آن‌هم با مضحک‌ترین قیافه‌ها!

شعارنوشته‌های رنگین بر دستان مردم همیشه درصحنه دامغان نیز موج می‌زند میدان شهدای دامغان از ساعت ۹ صبح و دقایقی قبل از شروع راهپیمایی مملو از جمعیت بود. حماسه مشت‌های گره‌کرده مردم دیار صددروازه از ساعت ۹:۳۰ از میدان شهدا آغاز و تا مصلای امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت. دامغانی‌ها بازهم آمده‌اند تا بگویند برای استکبار جهانی پیامی مهم دارند ... پیامی به بلندای حمایت از ولایت‌فقیه و ایران اسلامی در برابر توطئه‌های شومشان.

دیار صد دروازه رنگ و بوی حماسه گرفت

دامغانی‌ها امروز باد سردی را نیز تجربه می‌کنند اما لبانشان مثال پسته دامغان خندان است چراکه هیچ سرمایی نمی‌تواند آنان را از هدفشان دورنگه دارد، امروز روز مردم کهن دیار صددروازه است، دیار عالمان و بزرگان و اندیشمندان و عارفان و شعرا و شهدا ... اینجا دامغان قهرمان است.

گرمساری‌ها ساعت ۱۰ راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان را آغاز کردند اما مردم از یک ساعت قبل در حوالی میدان انقلاب حضور داشتند، مسیر راهپیمایی آماده است و دانش آموزان از سراسر شهر می‌آیند بسیاری‌شان در دسته‌های ۲۰ تا ۳۰ تایی از پیاده راه‌ها می‌آیند تا به خیل جمعیت بپیوندند، لباس‌های فرمشان نشان از کلاس‌های تحصیلی‌شان دارد و شعارنوشته‌های زرد و قرمزی در دست دارند که بسیج دانش‌آموزی آن‌ها را برایشان تهیه‌کرده است.

قرار است میدان امام خمینی(ره) اختتامیه راهپیمایی شور و حماسه امسال باشد، راهپیمایی که مردم گرمسار بازیگران اصلی آن هستند راهپیمایی بارنگ و بوی خلق حماسه‌ای درخشان بار دیگر در کارنامه این شهر شهیدپرور ... مردمان سخت‌کوش گرمسار بادل‌هایی به گرمای کویر، بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده‌شان آمده‌اند تا نشان دهند چه گرمایی در وجودشان دارند و چه دلسردی‌هایی از این حضور باید بر تن و جان استکبار گران دنیا بنشیند ... دل‌های مردم گرمسار امروز به وسعت کویر این شهرستان، مالامال از شور حماسه سازی است و مشت‌های گره‌کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن آن‌ها آسمان را می‌شکافد.

گرمساری‌ها بار دیگر نشان دادند که حضوری پرشور دارند همچنین از آرادان نیز خبر می‌رسد که مردم از جای‌جای شهر خودشان را به بلوار امام خمینی(ره) و حوالی میدان شهید تمدنی رسانده‌اند تا مسیر این میدان تا مصلای مسجد صاحب‌الزمان(عج) را طی کنند دماسنج‌ها نشان می‌دهد که هوا در این شهرستان کوچک اما تأثیرگذار و شهیدپرور، بسیار سرد است و مردم آمده‌اند تا بار هرچه فریاد دارند بر سر استکبار جهانی طنین‌انداز سازند.

بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور

آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

حجت‌الاسلام شریفی‌نیا امام‌جمعه آرادان در بین راهپیمایان ۱۳ آبان و در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: دانش آموزان ما باید بدانند که سه مناسبت در این روز نهفته که نخستین آن‌ها تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و سپس کشورهای دیگر است امامی که توانست راه حاکمیت اسلام راستین را بر کشوری که استکبار جهانی روزی بر آن حکمرانی می‌کرد و شاهد قراردادهای ننگینی چون کاپیتولاسیون بود را نشان دهد، لذا در کنار موضوعاتی چون کشتار دانش آموزان، تسخیر سفارت آمریکا و اسطوره‌ها و الگوهایی چون شهید فهمیده، لذا ابتدا دانش آموزان ما باید با سیره امام خمینی(ره) آشنا شوند.

وی افزود: دیگر مناسبت امروز تسخیر سفارت‌خانه آمریکا است که در سال‌های ابتدایی انقلاب به واقع لانه جاسوسی بود و به‌محض اینکه دانشجویان پیرو خط امام بر روی دیوارهای سفارت‌خانه قرار گرفتند کارکنان آن تمام اسناد را در دستگاه‌های مخصوص امحاء کردند تا عمال داخلی و خارجی آنان لو نرود و این اقتدار ایران اسلامی بود که بیش از ۴۰۰ روز گروگان‌ها را نگه داشت تا رئیس‌جمهور آمریکا ایران را تهدید کند و امام به زیبایی فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حماسه مهدی‌شهری‌ها

مهدی‌شهری‌ها از ساعت ۹:۳۰ راهپیمایی‌شان را از میدان شهدا آغاز کرده‌اند در میامی نیز از ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی ۱۳ آبان به سمت اداره آموزش‌وپرورش در حال انجام است و دیرترین راهپیمایی ازلحاظ زمانی ساعت ۱۰:۳۰ امروز در شهمیرزاد برگزار می‌شود تا مردم این شهر فاصله بین مسجد دروازه تا میدان امام خمینی(ره) را راهپیمایی کنند و فریاد خشمشان را بر سر استکبار جهانی فرود بیاورند.

در مجن و کلاته خیج و دیباج و مهماندویه و ده‌ها شهر و بخش و منطقه دیگر از استان سمنان نیز راهپیمایی ۱۳ آبان به‌خوبی در حال برگزاری است و مردم با حضورشان نشان دادند که بار دیگر اهل حماسه‌سازی هستند حماسه‌هایی به رنگ پرچم ایران اسلامی و با شور حضور ...

دیار سه هزار شهید امروز بار دیگر نشان داد چه سهم بزرگی از کلافه کردن استکبارگران جهانی دارد، آن‌هم با حضور پرشور در میدان و سردادن شعارهای استکبارستیزی از سوی نوجوانانی که آتیه ساز ایران اسلامی هستند. نسلی که امروز هوشیار هستند و می‌دانند که استکبار جهانی چه نقشه‌هایی برایشان در سر دارد نسلی که امروز نشان داده‌اند ولایتمداری را سرلوحه قرار داده‌اند نسلی از دانش آموزان دهه ۸۰ که توانسته‌اند این روزها با ساخت فیلم پروازممنوع همه ایرانیان را به تحسین وادارند نسلی از دهه نودی‌ها که امروز با صداهای نازکشان حماسه‌ای بزرگ خلق کردند تا به همگان درس ایستادگی را بیاموزند.

بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور

حماسه قومسی با چاشنی دلسردی مستکبران

دیار قومس امروز میزبان حماسه‌ای به رنگ حضور بود، حماسه از مشت‌های گره‌کرده تا بار دیگر تاریخ بداند این مردم اهل حماسه هستند همان‌طور که ۱۱ هزار شهید و جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند که آن روزهای دهه ۶۰ به نسبت جمعیت ۳۰۰ هزارنفری استان، چیزی شبیه به معجزه وفاداری نام می‌گرفت.

راهپیمایی ۱۳ آبان در دیباج و بیارجمند و مجن و ایوان‌کی و لاسجرد و دیگر نقاط در حالی برگزارشده که طنین تکبیر مردم استان در گوش فلک پیچیده است شهرها و مناطق کوچکی که مردمی بزرگ دارد. مردمی به بلندای شاهوار به سبزی نام نیک کالپوش، به سرسختی کویر گرمسار، به شیرینی کماچ سمنان، به دانش مردم دامغان و به زیبایی شهمیرزاد، مردمی نازنین که می‌آیند تا بگویند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، پای آرمان‌هایی که برایش جان دادند و خون‌ جوانانشان را تقدیم کرده‌اند و هیچ قدرتی نمی‌تواند این رابطه را برهم بریزد.

راهپیمایی مردم دیار قومس اما سخنران‌هایی نیز داشت، سخنرانانی که محور صحبت‌هایشان ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان، اقتدار ایران اسلامی درزمینه‌های مختلف، نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی و رسالت آنان در چله دوم انقلاب اسلامی و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب، محسوب می‌شدند سخنرانانی که آغاز کلامشان با تقدیر از حضور پرشور مردم استان سمنان در این حماسه بود.


خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: حماسه خوش‌رنگ حضور پرشور مردم متدین و خداجوی استان سمنان در راهپیمایی ۱۳ آبان یک‌بار دیگر بانگ تکبیر را در آسمان دیار قومس از میامی تا گرمسار و از کوچک‌ترین روستاها تا بزرگ‌ترین شهرها طنین‌انداز کرد.

حماسه مشت‌های گره‌کرده در روز استکبارستیزی، استان سمنان را یکپارچه شور و حماسه کرد، کوچک و بزرگ و پیر و جوان به میدان آمده‌اند و امروز دانش آموزان و دانشجویان شاهرودی، سمنانی، گرمساری، سرخه‌ای، دامغانی و ... توسط کارمندان و طلبه‌ها، روحانیان، نظامی‌ها، بسیج جوامع مختلف، ورزشکاران، پزشکان و اقشار مختلف مردم همراهی می‌شوند تا رنگ خوش حماسه بر بوم قومس خوش بنشیند.

بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور

حضور مردم دارالمرحمه یک ساعت قبل از راهپیمایی

در برخی شهرها که مراسم محوری شامل قرائت بیانیه و آتش زدن مترسک‌های استکباری و قرائت سرود دانش‌آموزی و ... برگزار شد، راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ آغازشده و در برخی دیگر شهرها از ساعت ۱۰ و ۱۰:۳۰ راهپیمایی روز استکبارستیزی شد اما از ساعت‌ها قبل با توجه به برودت هوای این روزهای دیار قومس، مردم از جای‌جای شهرها و روستاها خود را به مسیرها رسانده‌اند.

در مرکز استان برخی از ساعت هشت صبح آمده‌اند و گوشه‌ای در کنار آفتاب کمرنگ پائیزی نشسته‌اند تا مراسم اصلی آغاز شود، عده‌ای هم در تدارک برنامه‌ها هستند برخی جایگاه را آماده می‌سازند برخی آخرین تدارک‌ها را می‌بینند و برخی دیگر شعارنوشته‌ها رابین مردم توزیع می‌کنند همه اما یک هدف‌دارند .... تکبیر و فریاد خشم بر سر استکبار جهانی ...

وقتی میکروفون و سیستم صوت روشن می‌شود همه‌چیز رنگ و بوی جدی می‌گیرد ... در سمنان مردم از حوالی ساعت هشت و نیم به میدان سعدی آمده‌اند، راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ البته با دقایقی تأخیر آغاز می‌شود جمعیت از چهار طرف به سمت مسیرهای اعلام‌شده پیش می‌آیند و بسیاری هم در مقصد منتظر هستند، آفتاب پائیزی این روزهای مرکز قومس، به‌راحتی از سوز سرد باد پائیزی شکست می‌خورد و بر گونه راهپیمایان نیش می‌زند اما این‌ها دلیل نمی‌شود که مردم حضور نیابند و حماسه خلق نکنند.

ماهیت انقلاب استکبارستیزی است

مسئولان‌هم در بین راهپیمایان دیده می‌شوند، استاندار سمنان قبل از این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه ۱۳ آبان یک نماد استکبارستیزی برای ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود، گفته بود: روز ۱۳ آبان نماد ملی مبارزه با استکبار است و ماهیت انقلاب اسلامی از اساس ضد استکباری است.

علی‌رضا آشناگر بابیان اینکه ماهیت استکباری آمریکا، ضد اسلام و ضد منافع ملت ایران در دهه‌های گذشته بوده است، تأکید کرد: ماهیت استکباری آمریکا، ضد اسلام و ضد منافع ایران در دهه‌های گذشته بوده است.

بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور

حماسه شاهوار نشینان

در شاهرود نیز کم‌کم جمعیت آمده‌اند و راهپیمایی ۱۳ آبان سروشکل خاصی گرفته است دانش آموزان بالباس‌های فرم از دور و نزدیک آمده‌اند، هوا سرد است اما نه به سردی دل مستکبرانی که این صحنه‌های پرشور را می‌بینند و دلسرد می‌شوند، از توطئه‌هایشان از نقشه‌های شومشان ...، دل‌ها اینجا گرم است به جوانانی که بصیر هستند و در میدان حاضر ... شاید سن و سالی نداشته باشند اما عزمشان بسیار بلند است.

حجت‌الاسلام عباس امینی امام‌جمعه شاهرود اما در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان این روز را نمادی برای تزلزل پایه‌های استکبار جهانی دانست و گفت: باید قدر این مردم را بدانیم که در هر شرایطی برای حماسه‌آفرینی در میدان حاضر هستند.

شاهرودی‌ها از مسجد جوادالائمه تا ساعت گل را راهپیمایی کردند و قرار است سرود دانش‌آموزی در ساعت گل پیش از سخنرانی امام‌جمعه خوانده شود، این سرود را بسیج دانش‌آموزی تهیه‌ و برای اجرایش روزها تلاش کرده‌اند، همچنین بسیج هنرمندان امسال مانند سال‌های قبل جشنواره مترسک‌های استکباری را برپا کرده تا بین جوانان شوری بیفکند، جوانانی که ترامپ را امسال بیش از هرسال دیگری بر سر چوب کرده‌اند و تکان می‌دهند آن‌هم با مضحک‌ترین قیافه‌ها!

شعارنوشته‌های رنگین بر دستان مردم همیشه درصحنه دامغان نیز موج می‌زند میدان شهدای دامغان از ساعت ۹ صبح و دقایقی قبل از شروع راهپیمایی مملو از جمعیت بود. حماسه مشت‌های گره‌کرده مردم دیار صددروازه از ساعت ۹:۳۰ از میدان شهدا آغاز و تا مصلای امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت. دامغانی‌ها بازهم آمده‌اند تا بگویند برای استکبار جهانی پیامی مهم دارند ... پیامی به بلندای حمایت از ولایت‌فقیه و ایران اسلامی در برابر توطئه‌های شومشان.

دیار صد دروازه رنگ و بوی حماسه گرفت

دامغانی‌ها امروز باد سردی را نیز تجربه می‌کنند اما لبانشان مثال پسته دامغان خندان است چراکه هیچ سرمایی نمی‌تواند آنان را از هدفشان دورنگه دارد، امروز روز مردم کهن دیار صددروازه است، دیار عالمان و بزرگان و اندیشمندان و عارفان و شعرا و شهدا ... اینجا دامغان قهرمان است.

گرمساری‌ها ساعت ۱۰ راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان را آغاز کردند اما مردم از یک ساعت قبل در حوالی میدان انقلاب حضور داشتند، مسیر راهپیمایی آماده است و دانش آموزان از سراسر شهر می‌آیند بسیاری‌شان در دسته‌های ۲۰ تا ۳۰ تایی از پیاده راه‌ها می‌آیند تا به خیل جمعیت بپیوندند، لباس‌های فرمشان نشان از کلاس‌های تحصیلی‌شان دارد و شعارنوشته‌های زرد و قرمزی در دست دارند که بسیج دانش‌آموزی آن‌ها را برایشان تهیه‌کرده است.

قرار است میدان امام خمینی(ره) اختتامیه راهپیمایی شور و حماسه امسال باشد، راهپیمایی که مردم گرمسار بازیگران اصلی آن هستند راهپیمایی بارنگ و بوی خلق حماسه‌ای درخشان بار دیگر در کارنامه این شهر شهیدپرور ... مردمان سخت‌کوش گرمسار بادل‌هایی به گرمای کویر، بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده‌شان آمده‌اند تا نشان دهند چه گرمایی در وجودشان دارند و چه دلسردی‌هایی از این حضور باید بر تن و جان استکبار گران دنیا بنشیند ... دل‌های مردم گرمسار امروز به وسعت کویر این شهرستان، مالامال از شور حماسه سازی است و مشت‌های گره‌کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن آن‌ها آسمان را می‌شکافد.

گرمساری‌ها بار دیگر نشان دادند که حضوری پرشور دارند همچنین از آرادان نیز خبر می‌رسد که مردم از جای‌جای شهر خودشان را به بلوار امام خمینی(ره) و حوالی میدان شهید تمدنی رسانده‌اند تا مسیر این میدان تا مصلای مسجد صاحب‌الزمان(عج) را طی کنند دماسنج‌ها نشان می‌دهد که هوا در این شهرستان کوچک اما تأثیرگذار و شهیدپرور، بسیار سرد است و مردم آمده‌اند تا بار هرچه فریاد دارند بر سر استکبار جهانی طنین‌انداز سازند.

بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور

آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

حجت‌الاسلام شریفی‌نیا امام‌جمعه آرادان در بین راهپیمایان ۱۳ آبان و در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: دانش آموزان ما باید بدانند که سه مناسبت در این روز نهفته که نخستین آن‌ها تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و سپس کشورهای دیگر است امامی که توانست راه حاکمیت اسلام راستین را بر کشوری که استکبار جهانی روزی بر آن حکمرانی می‌کرد و شاهد قراردادهای ننگینی چون کاپیتولاسیون بود را نشان دهد، لذا در کنار موضوعاتی چون کشتار دانش آموزان، تسخیر سفارت آمریکا و اسطوره‌ها و الگوهایی چون شهید فهمیده، لذا ابتدا دانش آموزان ما باید با سیره امام خمینی(ره) آشنا شوند.

وی افزود: دیگر مناسبت امروز تسخیر سفارت‌خانه آمریکا است که در سال‌های ابتدایی انقلاب به واقع لانه جاسوسی بود و به‌محض اینکه دانشجویان پیرو خط امام بر روی دیوارهای سفارت‌خانه قرار گرفتند کارکنان آن تمام اسناد را در دستگاه‌های مخصوص امحاء کردند تا عمال داخلی و خارجی آنان لو نرود و این اقتدار ایران اسلامی بود که بیش از ۴۰۰ روز گروگان‌ها را نگه داشت تا رئیس‌جمهور آمریکا ایران را تهدید کند و امام به زیبایی فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حماسه مهدی‌شهری‌ها

مهدی‌شهری‌ها از ساعت ۹:۳۰ راهپیمایی‌شان را از میدان شهدا آغاز کرده‌اند در میامی نیز از ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی ۱۳ آبان به سمت اداره آموزش‌وپرورش در حال انجام است و دیرترین راهپیمایی ازلحاظ زمانی ساعت ۱۰:۳۰ امروز در شهمیرزاد برگزار می‌شود تا مردم این شهر فاصله بین مسجد دروازه تا میدان امام خمینی(ره) را راهپیمایی کنند و فریاد خشمشان را بر سر استکبار جهانی فرود بیاورند.

در مجن و کلاته خیج و دیباج و مهماندویه و ده‌ها شهر و بخش و منطقه دیگر از استان سمنان نیز راهپیمایی ۱۳ آبان به‌خوبی در حال برگزاری است و مردم با حضورشان نشان دادند که بار دیگر اهل حماسه‌سازی هستند حماسه‌هایی به رنگ پرچم ایران اسلامی و با شور حضور ...

دیار سه هزار شهید امروز بار دیگر نشان داد چه سهم بزرگی از کلافه کردن استکبارگران جهانی دارد، آن‌هم با حضور پرشور در میدان و سردادن شعارهای استکبارستیزی از سوی نوجوانانی که آتیه ساز ایران اسلامی هستند. نسلی که امروز هوشیار هستند و می‌دانند که استکبار جهانی چه نقشه‌هایی برایشان در سر دارد نسلی که امروز نشان داده‌اند ولایتمداری را سرلوحه قرار داده‌اند نسلی از دانش آموزان دهه ۸۰ که توانسته‌اند این روزها با ساخت فیلم پروازممنوع همه ایرانیان را به تحسین وادارند نسلی از دهه نودی‌ها که امروز با صداهای نازکشان حماسه‌ای بزرگ خلق کردند تا به همگان درس ایستادگی را بیاموزند.

بانگ ضد استکباری در دیار قومس طنین‌انداز شد/ رنگ خوش حماسه حضور

حماسه قومسی با چاشنی دلسردی مستکبران

دیار قومس امروز میزبان حماسه‌ای به رنگ حضور بود، حماسه از مشت‌های گره‌کرده تا بار دیگر تاریخ بداند این مردم اهل حماسه هستند همان‌طور که ۱۱ هزار شهید و جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند که آن روزهای دهه ۶۰ به نسبت جمعیت ۳۰۰ هزارنفری استان، چیزی شبیه به معجزه وفاداری نام می‌گرفت.

راهپیمایی ۱۳ آبان در دیباج و بیارجمند و مجن و ایوان‌کی و لاسجرد و دیگر نقاط در حالی برگزارشده که طنین تکبیر مردم استان در گوش فلک پیچیده است شهرها و مناطق کوچکی که مردمی بزرگ دارد. مردمی به بلندای شاهوار به سبزی نام نیک کالپوش، به سرسختی کویر گرمسار، به شیرینی کماچ سمنان، به دانش مردم دامغان و به زیبایی شهمیرزاد، مردمی نازنین که می‌آیند تا بگویند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، پای آرمان‌هایی که برایش جان دادند و خون‌ جوانانشان را تقدیم کرده‌اند و هیچ قدرتی نمی‌تواند این رابطه را برهم بریزد.

راهپیمایی مردم دیار قومس اما سخنران‌هایی نیز داشت، سخنرانانی که محور صحبت‌هایشان ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان، اقتدار ایران اسلامی درزمینه‌های مختلف، نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی و رسالت آنان در چله دوم انقلاب اسلامی و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب، محسوب می‌شدند سخنرانانی که آغاز کلامشان با تقدیر از حضور پرشور مردم استان سمنان در این حماسه بود.

کد خبر 4763115

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی