بازتاب بیانات رهبری در رسانه های خارجی/تحول در نیروی زمینی ارتش/دادگاه مجدد برای نجفی و...


تغییرات ساختاری نیروی زمینی ارتش/ دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب/ واکنش وزارت اطلاعات به آزادی حسن عباسی/ دستگیری 7 تماشاگر بازی تراکتور – استقلال/ برگزاری مجدد دادگاه محمدعلی نجفی/ حسین هدایتی با دستبند و ماسک در راهرو دادگاه کیفری تهران و... از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز یک شنبه، دوازدهم آبان ماه 1398 است.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح دوره های آموزشی نیروهای واکنش سریع در خصوص بازطراحی یگان های نیروی زمینی ارتش برگزار شد. فرمانده نیروی زمینی ارتش(نزاجا) در این مراسم اظهار کرد: در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا، امروز نیروی زمینی تغییرات ساختاری را در خود ایجاد کرده است.

در حاشیه همین مراسم فرمانده کل ارتش با بیان اینکه یکی از اهدافی که ما در نیروی زمینی ارتش دنبال می‌کنیم، تربیت افراد چند مهارته و یگان‌های چند منظوره است، گفت: نیروی زمینی امروز نسبت به سه چهار سال پیش کاملا متحول شده است.

فرمانده کل ارتش هم با بیان اینکه ارتقاء مهارت در نیروی زمینی سقفی ندارد، یادآورشد: تهدیدات پیچیده و متنوع و غیر قابل پیش بینی هستند و مهارت ها هم باید دائم در حال ارتقا باشند.

بازتاب بیانات رهبری در رسانه های خارجی/تحول در نیروی زمینی ارتش/دادگاه مجدد برای"نجفی" و...

در آستانه‌ ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار رهبر انقلاب مذاکره با امریکا را حقیقتاً بی نتیجه برشمردند و تأکید کردند: برخی که مذاکره با امریکا را حلّال مشکلات می دانند، صددرصد اشتباه می کنند و هیچ نتیجه ای از گفتگو با امریکایی ها حاصل نخواهد شد، چرا که آنها یقیناً و قطعاً هیچ امتیازی نخواهند داد.

بازتاب بیانات امروز مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی را نیز میتوانید اینجا بخوانید.

رسانه های عربی نیز بیانات رهبری را با تیتر "مخالفت دوباره رهبر انقلاب با مذاکره تهران - واشنگتن" منتشر کردند.

همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، پاسخ ایشان را در به سئوال «ازدواج با شخص بی نماز» منتشر کرد. رهبر انقلاب در پاسخ به این سوال بیان کردند: اگر چه ازدواج فی نفسه اشکال ندارد، ولی نماز از مهمترین واجبات است و سزاوار است همسری انتخاب کنید که سست مذهب نباشد.

رئیس هیات مدیره کانون سردفتران ازدواج و طلاق هم در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر شیوع درج شرط ضمن عقد نکاح مبنی بر بچه دار نشدن، گفت که چنین موضوعی وجود ندارد و این شرط نیز از نظر اکثر فقها باطل است.

بازتاب بیانات رهبری در رسانه های خارجی/تحول در نیروی زمینی ارتش/دادگاه مجدد برای"نجفی" و...

وزیر اطلاعات در پیامی به‌مناسبت یوم الله ۱۳ آبان،‌ گفت: ۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب نمود و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاداندیش چشاند و آنچنان طبل رسوایی استکبار را به صدا در آورد که آن دشمن نگون بخت از سرِ استیصال، انفعال و سردرگمی متوسل به عملیات کور نظامی گردید و باذن الله شکست خفت بار متجاوزین در صحرای طبس واقعه هجمه ابابیل بر سپاه ابرهه را در اذهان زنده کرد.

یک دانشجوی پیرو خط امام(ره): اشغال سفارت انگلیس در چارچوب پروژه نفوذ بود/ همچنان در انقلاب دوم هستیم

روح الامینی: تسخیر لانه جاسوسی با اجماع همه بود/ مخالفت‌های سال‌های اخیر ناشی از تغییر موضع است

ستاداجرایی فرمان امام (ره): ملت ایران قوی تر از هر زمان در حال حرکت به سمت قله های سعادت است

بازتاب بیانات رهبری در رسانه های خارجی/تحول در نیروی زمینی ارتش/دادگاه مجدد برای"نجفی" و...

مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت اطلاعات در واکنش به حواشی مطرح شده درباره آزادی حسن عباسی از زندان یادآورشد: وزارت اطلاعات صرفاً از دروغ پراکنی‌های وی علیه دستگاه اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاکی بوده و تشخیص جرم و محکوم کردن این فرد به عهده مرجع محترم قضایی بوده است.

در همین رابطه مدیرکل زندان های استان تهران گفت: حسن عباسی –تحلیل گر سیاسی - در زندان بوده و با استفاده از نهاد «آزادی مشروط» از زندان آزاد شده است.

وزیر کشور هم در جلسه ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه امنیت واقعی در مراسم اربعین در عراق وجود داشت، اظهار کرد: ایران هیچ نقشی در تامین امنیت داخل عراق نداشت. خبرنگاران از من سوال پرسیدند که آیا برای تامین امنیت در عراق با دولت عراق به توافق رسیده‌اید که من گفتم نه دولت عراق چنین درخواستی از ما داشته است و نه ما چنین تقاضایی داشته‌ایم.

در حاشیه همین مراسم معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از دستگیری ۷ تماشاگر بازی تراکتور-استقلال خبر داد.

بازتاب بیانات رهبری در رسانه های خارجی/تحول در نیروی زمینی ارتش/دادگاه مجدد برای"نجفی" و...

هجدهمین کنفرانس سالانه سازمان بین المللی توسعه صنعتی (یونیدو) از امروز با حضور هیات های کشورهای عضو در ابوظبی آغاز بکار کرد. در ابتدای این نشست، اعضای هیات رییسه کنفرانس به مدت دو سال انتخاب شدند. کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، از گروه آسیا به عنوان معاون رییس کنفرانس عمومی انتخاب گردید.

بازتاب بیانات رهبری در رسانه های خارجی/تحول در نیروی زمینی ارتش/دادگاه مجدد برای"نجفی" و...

قاضی محمد کشکولی رییس شعبه ۹ دادگاه کیفری یک تهران که مسئولیت رسیدگی به پرونده محمد علی نجفی را برعهده دارد درباره آخرین وضعیت پرونده نجفی گفت: دادگاه محمد علی نجفی مجدد به صورت علنی برگزار می‌شود.

امروز همچنین حسین هدایتی از متهمان پرونده بانک سرمایه به همراه یک متهم دیگر امروز در راهروی دادگاه‌های کیفری یک تهران با ماسکی که بر صورت و دستبندی بر دست داشت دیده شد.

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه هم از جذب کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه سال ۹۶ در پایان سال جاری خبر داد.

بازتاب بیانات رهبری در رسانه های خارجی/تحول در نیروی زمینی ارتش/دادگاه مجدد برای"نجفی" و...

رئیس قوه قضائیه در نشست شورای عالی حقوق بشر با بیان اینکه بحمدالله در نظام اسلامی دفاع از حقوق بشر در ذات انقلاب اسلامی است، گفت: تخلفات مربوط به رعایت حقوق افراد در ایران یک استثناء است. وی افزود: موضوع حقوق بشر موضوع بسیار مهمی است و باید به این موضوع فرصت محور نگاه کنیم، همانطور که مبانی در رابطه با حقوق بشر مبانی بسیار مهمی است.

* مهمترین اخبار، مصوبات و دستور کارهای امروز (یک شنبه) دوازدهم آبان ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی را نیز می‌توانید اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه