نقده ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری اقتصادی دارد


نقده ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری اقتصادی دارد

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: شهرستان نقده که از نظر کشاورزی و منابع آب غنی بوده و ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری اقتصادی را دارد.

نقده ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری اقتصادی دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی، دیروز، ۱۰ آبان، در مراسم معارفه دادستان شهرستان نقده گفت: شهر نقده، شهر اتحاد اقوام و مذاهب است که اقوام و مذاهب همیشه با صلح و دوستی در کنار هم زندگی می‌کنند مردم این شهر همیشه از نظام دفاع کرده‌ که در این راستا بیشترین دفاع را از کیان نظام اسلامی نموده‌اند .

وی افزود: ضروری است مسئولین استانی نارسائی‌ها و کمبود‌ها را مرتفع نمایند، خصوصا این شهر که از نظر کشاورزی و منابع آب غنی بوده و شهرستان نقده ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری اقتصادی را دارد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان زیاد بوده، گفت: مرزها در عین حال که فرصت هستند تهدید هم هستند که باید این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم و آسیب‌هایی مثل طلاق هم وجود دارد که با آن مواجه هستیم باید تدابیر اساسی در جهت جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها اندیشید و اجرا کرد.

وی در ادامه افزود: باید زمینه‌های بروز ناهنجاری‌ها را شناسایی و با آن مقابله کنیم، در قوه قضائیه حوزه پیشگیری از وقوع جرم بسیار فعال است که در مرکز استان هم وجود دارد و باید در شهرستان‌ها هم تشکیل شود و آسیب‌ها را علت‌یابی و شناسایی و اقدامات لازم را معمول نماییم.

گروسی بیان کرد: قوه قضائیه امروز در مسیر تحول بنیادی قرار گرفته و با مدیریت رهبر معظم این تحولات در حال پیگیری و اجرا می‌باشد که بسیار مفصل است و بخش‌های متنوع دارد و برنامه‌ای بر اساس منویات مقام معظم رهبری است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در استان هم سیر تحولی قوه با جدیت در جریان است و حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید داخلی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از اموری هست که در استان با همت و پیگیری مسئولان استانی در جریان است و نتایج خوبی هم از آن بدست آمده، چندین واحد تولیدی که تعطیل شده بودند و با وساطت دستگاه قضایی به چرخه تولید برگشته‌اند.

گروسی با بیا اینکه در راه مبارزه با فساد و گسترش عدالت، دستگاه قضایی استان بی نیاز از یاری مردم نیست و نیاز است مردم در صحنه باشند، گفت: اولویت دستگاه قضایی استان صیانت از نظام اسلامی، حفظ اتحاد و دوستی بین مردم است و از همه مدیران می‌خواهم در این زمینه و خصوصا در کاهش آمار جرایم و آسیب‌های اجتماعی همکاری لازم را معمول نمایند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سید محمد پاشایی بعنوان دادستان جدید شهرستان نقده معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال