ضرورت همکاری هنرمندان در زمینه ترویج وقف در شهرستان بهمئی


ضرورت همکاری هنرمندان در زمینه ترویج وقف در شهرستان بهمئی

نشست رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی پیرامون هفته وقف با هنرمندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «جهانشاد طاعتی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی امروز (۷ آبان) در دیدار با رئیس اوقاف این شهرستان و هنرمندان، از آنها خواست که به خیرین پیشنهاد ورود به مسائل فرهنگی و هنری هم داده شود تا سرعت پیشرفت و توسعه در مسائل فرهنگی و هنری شهرستان بیشتر شود.

«سید روح الله افسر»، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی با بیان اینکه، نخستین برنامه در زمان مسئولیت در شهرستان بهمئی با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی صورت پذیرفت، از همکاری مسلمی نیا سرپرست قبلی فرهنگ و ارشاد شهرستان و مختاری تشکر کرد و گفت: اداره اوقاف آمادگی همکاری بیشتر با فرهنگ و ارشاد را دارد.

«علی دهقان»، کارشناس فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی هم اولویت اصلی اداره اوقاف شهرستان را بحث فرهنگ سازی وقف دانست و گفت: در این راستا از هنرمندان دعوت می شود که عضو انجمن یاوران وقف شوند و این اداره را در برنامه و جلسات فرهنگ سازی وقف که در آینده با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، یاری کنند.

«رسول سنایی»، مسئول انجمن ادبی شهرستان بهمئی هم گفت: فرهنگیان و هنرمندان دغدغه زیادی در سطح شهرستان دارند که اگر بتوان گام جدی در بحث بهبود شرایط فرهنگی شهرستان برداشت، می توان روی حمایت های بدون چشم داشت آنها حساب کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس عجیب از فریبا نادری: وقتی ادای مادرشوهرشو درمیاره + فیلم