تسخیر لانه جاسوسی رویدادی بزرگ و بی نظیر بود


تسخیر لانه جاسوسی رویدادی بزرگ و بی نظیر بود

کیش - ایرنا- امام جمعه کیش گفت: تسخیر لانه جاسوسی که در اوج ابر قدرتی امریکا صورت گرفت، رویدادی بسیاری بزرگ و بی نظیر بود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت فراسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، افزود: اسناد کشف شده از این لانه ثابت کرد که آمریکا از این محل فقط برای جاسوسی استفاده می کرده است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) گفت: حرکت دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر این لانه جاسویی، انقلاب دوم بود و به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

امام جمعه کیش با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی و تقدیر از حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی کیش در نماز جمعه بر نقش و اهمیت ترویج و تسری فرهنگ بسیجی در جامعه تاکیدکرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) مدیریت آینده را از شاهکارهای آن حضرت برشمرد و افزود: امام حسن عسکری(ع) برای مدت زمان غیبت فرزند خود امام عصر(عج) طرح ولایت فقیه را برای مدیریت جهان اسلام مطرح و تشیع را حفظ کردند.

وی افزود: امروز اندیشمندان معتقدند که مدیریت بر آینده یکی از دشوارترین مباحث مدیریتی است که امام حسن عسکری (ع) بخوبی برای جهان اسلام طرح ریزی کردند.

امام جمعه کیش در ادامه با اشاره به برخی آمارهای فائو در خصوص هدر رفت مواد غذایی در ایران خواستار تقویت فرهنگ بهینه سازی مصرف در جامعه شد و افزود: براساس آمار سازمان جهانی فائو هدر رفت غذا در ایران حدود ۳۰ درصد و برابر با ۱۰ کشور اتحادیه اروپا است.

وی همچنین همگان را به رعایت مصرف بهینه آب فراخواند و افزود: ۳۰ درصد این ماده گرانبها و ارزشمند در جزیره کیش در شبکه آب از بین می‌رود که باید مسؤولان به موضوع رسیدگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در ادامه مباحث هفته گذشته در خصوص رعایت تقوا در خانواده اضافه کرد: رعایت تقوای الهی در حوزه خانواده به خصوص از جانب مرد و پدر خانواده، موجب تحکیم و تقویت بنیاد خانواده میشود و در رشد و شکوفایی استعداد فرزندان نقشی مهم و بی بدیل دارد.

وی رسیدگی، مراقبت، مدیریت صحیح و توجه به تامین معاش و آرامش خانواده را از وظایف مدیریت خانواده دکر کرد .


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان