استفاده از راهنمای بشریت را یاد نگرفته‌ایم


استفاده از راهنمای بشریت را یاد نگرفته‌ایم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در حالی ما در زندگی خود دچار ناملایمات هستیم که خداوند راهنمای بشریت را در قالب کلام‌الله مجید و نبوت برای ما ارسال کرده اما هنوز یاد نگرفته‌ایم که چگونه از این راهنما استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، سومین گردهمایی مربیان و حافظان قرآن کریم استان قزوین در کارگاه سبک زندگی قرآنی با موضوع «ارتباط مؤثر و ذهن زیبا» صبح امروز هشتم آبان ماه با حضور امین محمد پور حافظ کل قرآن و مشاور خانواده، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مسئولان استانی، حافظان و فعالان قرآنی استان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در این مراسم اظهار کرد: اگر اعتقاد به شفا و رحمت و درمان بودن قرآن داریم باید میزان بهره‌برداری خود را از آن افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: کسی که قرآن با گوشت و خونش آمیخته شود دیگر به سمت انجام هر کاری نخواهد رفت ازاین‌رو باید به‌کارگیری قرآن را با هم مشق کنیم.

این مسئول عنوان کرد: یک فرد قرآنی دارای برترین ویژگی‌ها و خصوصیات رفتاری در معاشرت‌ها، رفتار و سکنات خود از جمله آرام‌ترین، متوکل‌ترین، مؤمن‌ترین افراد است چرا که سر و کار آن‌ها با کلام وحی است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: در حالی ما در زندگی خود دچار ناملایمات هستیم که خداوند راهنمای بشریت را در قالب کلام‌الله مجید و نبوت برای ما ارسال کرده اما هنوز یاد نگرفته‌ایم که چگونه از این راهنما استفاده کنیم.

وی ادامه داد: قرار است آیات قرآن کریم در سنگلاخ‌های روزگار دستگیر ما بوده و چراغ و نور هدایتی برای حرکت ما به سمت کمال و مسیر حق باشد.

حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مادامی که قرآنی نباشیم مشکلات ما حل نخواهد شد، عنوان کرد: رفتاری چون بداخلاقی، تبعیض، بی‌مهری و امثال آن زمانی حل خواهد شد که قرآن وارد زندگی ما شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم کلام قرآنی در زندگی یکایک ما و نظام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ما حاکم باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز