ترکیب پرسپولیس برابر اترک بجنورد/ گلزنی فرشاد و روستایی


ترکیب پرسپولیس برابر اترک بجنورد/ گلزنی فرشاد و روستایی

بانک ورزش - تیم پرسپولیس از دقایقی پیش در یک بازی دوستانه به مصاف اترک بجنورد رفته است. به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،...

بانک ورزش - تیم پرسپولیس از دقایقی پیش در یک بازی دوستانه به مصاف اترک بجنورد رفته است.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، زمین چمن ورزشگاه کاظمی به دلیل بارش سنگین باران در تهران با آب گرفتگی مواجه شده بود که بعد از تلاش مسئولان زمین این مشکل تا حدودی برطرف شد و بازی با تاخیر ۳ دقیقه‌ای آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل اترک بجنورد: رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، آدم همتی، احسان حسینی، حسین ماهینی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، جونیور، مهدی عبدی و امیر روستایی.

سرمربی تیم اترک بجنورد فیروز کریمی است که قبل از بازی با کادر فنی پرسپولیس و افشین پیروانی خوش و بش گرمی داشت.

گل/در دقیقه ۵، پاس عمقی احسان حسینی به امیر روستایی با فرار این بازیکن همراه شد که مدافع حریف روی او خطا کرد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. فرشاد احمدزاده این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا بازی ۱-۰ شود.

طبق نظر کادر فنی بازیکنان اصلی بازی دیروز مقابل شاهین بوشهر ساعت ۱۲:۳۰ برای ریکاوری به ورزشگاه کاظمی آمدند.

دقیقه ۱۴ بشار رسن بعد از پشت سر گذاشتن دو بازیکن اترک با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما ضربه‌اش به کرنر رفت. بشار قبل از شروع تمرین با کالدرون، خواگین، کریم باقری صحبت کرد. او دقایقی نیز با افشین پیروانی درباره دلایل تاخیر خود در بازگشت به تهران صحبت کرد و نماینده اش هم دو روز قبل در باشگاه توضیحاتی داده بود.

دقیقه ۱۶ تیم اترک پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه آزاد شد که شوت خوب بازیکن این تیم به وسیله رادشویچ به کرنر فرستاده شد.

گل/دقیقه ۲۱ حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید که پاس عرضی او را امیر روستایی به راحتی وارد دروازه حریف کرد.

گل/دقیقه ۲۵ احسان حسینی از سمت راست دروازه حریف توپ را ارسال کرد که روستایی با ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند.

گل/دقیقه ۳۲ ارسال بازیکن اترک بجنورد در داخل محوطه جریمه را رادوشویچ به طور ناقص دفع کرد که توپ بعد از برخورد به شجاع خلیل زاده وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازی ۳-۱ شود.

گل/دقیقه ۴۰ بازیکنان اترک روی یک ضدحمله خطرناک پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شدند که با یک پاس عرضی مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک گل دوم اترک را به ثمر رساند تا بازی ۳-۲ شود.

نیمه اول این دیدار دوستانه با نتیجه سه بر دو به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری