پورشه: تا ابد نمی‌توان به فروش خودرو متکی بود!


پورشه: تا ابد نمی‌توان به فروش خودرو متکی بود!

پورشه یکی از نمادهای مدرن صنعت خودرو باقی مانده است. این شرکت هنوز هم لذت رانندگی را اولویت اصلی خود می‌داند و احتمالاً تا چندین دهه آینده هم ‌تغییری در سیاست‌های شرکت از این نظر نخواهیم دید. البته درحالی‌که پورشه یکی از آخرین برندهای دنیای خودروست که از تکنولوژی خودران استفاده خواهد کرد اما خب... The post پورشه: تا ابد نمی‌توان به فروش خودرو...

پورشه یکی از نمادهای مدرن صنعت خودرو باقی مانده است. این شرکت هنوز هم لذت رانندگی را اولویت اصلی خود می‌داند و احتمالاً تا چندین دهه آینده هم ‌تغییری در سیاست‌های شرکت از این نظر نخواهیم دید. البته درحالی‌که پورشه یکی از آخرین برندهای دنیای خودروست که از تکنولوژی خودران استفاده خواهد کرد اما خب تا ابد نمی‌تواند به فروش سنتی خودرو تکیه کند. این یک واقعیت ناخوشایند بوده و پورشه هم به خوبی از آن آگاه است.

پورشه: تا ابد نمی‌توان به فروش خودرو متکی بود!
مدیر مالی شرکت در مصاحبه اخیر خود با اتوکار اذعان کرده که پورشه باید روی شرکت‌هایی که به دنبال حل مشکلات ترافیکی در آینده درازمدت هستند سرمایه‌گذاری کند. او گفته است:

شهرها خواهان کاهش ترافیک هستند بنابراین ما باید به دنبال راه‌حل‌هایی هماهنگ با برند خود باشیم. حمل‌ونقل مشترک کافی نیست و سود زیادی را برای ما در پی نخواهد داشت. اگر شما خواهان سهم خوبی از بازار باشید باید به سرمایه‌گذاری در دیگر برندها یا راه‌حل‌های ترافیکی باشید. فقط صحبت کردن از خودروهای پورشه برای همخوانی با آینده کافی نخواهد بود. ما باید درباره‌ی سرمایه‌گذاری‌ها، استارت آپ ها و… صحبت کنیم تا به سوددهی برسیم.

پورشه: تا ابد نمی‌توان به فروش خودرو متکی بود!
این یک اعتراف صادقانه بوده و ما از شنیدن سخنان یاد شده از زبان مدیر پورشه سورپرایز شده‌ایم. سال پیش بود که مدیرعامل پورشه در آمریکا گفت این خودروساز تا ابد فرمان، پدال‌ها و گیربکس دستی را حفظ خواهد کرد و همین امر نشان می‌دهد پورشه شاید خودروهای خودران و سرویس‌های اشتراک خودرویی را با برند متفاوتی عرضه کند. سرویس اشتراک پورشه در آمریکا نقطه آغاز خوبی بوده و احتمالاً به مسیر توسعه‌ی چنین سرویس‌ها و تکنولوژی‌هایی توسط پورشه اشاره می‌کند.

پورشه: تا ابد نمی‌توان به فروش خودرو متکی بود!
مدیر پورشه در خاتمه گفته است:

مشتریان امروزی ما می‌خواهند دو، سه و یا چهار پورشه را بخرند اما در آینده شاید آن‌ها یک یا دو خودرو را برای تردد در شهرها انتخاب کنند و از دیگر سرویس‌ها برای رفت‌وآمد استفاده نمایند. ما باید درباره مدل‌های تجاری مناسب برای آینده که باعث توازن ضررهای بالقوه می‌شود فکر کنیم.

پورشه: تا ابد نمی‌توان به فروش خودرو متکی بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark