هزینه اینترنت آزاد زائران اربعین در قالب رومینگ محاسبه و مابه‌ازاء آن به حساب مشترکین واریز شد


هزینه اینترنت آزاد زائران اربعین در قالب رومینگ محاسبه و مابه‌ازاء آن به حساب مشترکین واریز شد

با پیگیری وزیر ارتباطات و همکاری اپراتورها، هزینه اینترنت آزاد زائران اربعین محاسبه و مابه‌التفاوت آن به حساب مشترکان واریز شد.

هزینه اینترنت آزاد زائران اربعین در قالب رومینگ محاسبه و مابه‌ازاء آن به حساب مشترکین واریز شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصویری از پیامک دریافتی از اپراتور همراه خود، خبر از تحقق وعده وزیر ارتباطات دادند و اعلام کردند هزینه اینترنت آزاد زائران در قالب بسته‌های رومینگ محاسبه و ما به ازاء آن به حسابشان واریز شده است.

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از ابراز گلایه برخی زائران اربعین در خصوص متحمل‌شدن هزینه‌های بسیار زیاد بابت خدمات ارتباطی در ایام اربعین در کشور عراق، چند شب پیش با انتشار پستی در توئیتر نوشت:

"خدمت به زوار اربعین شرف ماست. دیشب با ۳۰زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است. از اپراتورها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانند."

بیشتر بخوانید: پول‌های اخذ شده را به زوار بازگردانید

همچنین دو شب پیش نیز مجددا با انتشار پستی دیگر نوشت:

" الوعده وفا! از فردا شب بازگشت هزینه‌های اینترنت کاربران در ایام اربعین که آزاد استفاده کرده بودند آغاز می‌شود. ممنون از همراه اول و ایرانسل که با هماهنگی سهامداران عمده‌اشان این ۲۶ میلیارد تومان را به مردم پرداخت می‌کنند و با پیامک به آنها اطلاع می‌دهند!"

بیشتر بخوانید: همراه اول و ایرانسل ۲۶ میلیارد تومان هزینه‌ اینترنت آزاد زائران اربعین را برمی‌گردانند

حالا ظاهرا این وعده وزیر ارتباطات محقق شده و برای مشترکان همراه اول و ایرانسل، پیامکی در این خصوص ارسال شده است؛ در ادامه نمونه‌ای از پیامک ارسالی برای یکی از کاربران فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

هزینه اینترنت آزاد زائران اربعین در قالب رومینگ محاسبه و مابه‌ازاء آن به حساب مشترکین واریز شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری