انجمن اولیاء و مربیان خواستار آموزش مهارت های زندگی درمدارس باشند


انجمن اولیاء و مربیان خواستار آموزش مهارت های زندگی درمدارس باشند

بندرعباس - رئیس مرکزملی استعدادهای درخشان کشورمهمترین کارکرد انجمن اولیاء و مربیان را مشارکت در رشد و پرورش فرزندان بعنوان یک فرد با خصلت های انسانی و یک شهروند مسئولیت پذیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی پیش از ظهر سه شنبه در جمع منتخبین انجمن اولیاء و مربیان شهر بندرعباس گفت: متاسفانه در برخی مسائل دیدگاه های دانش آموزان با والدین در خصوص تحصیل تناقض هایی دیده می شود و اولیاء بدنبال تحقق آرزو ها و خواسته های خود هستند که برگرفته از علایق و استعدادهای فرزندانشان نیست.

این مسئول اضافه کرد: فرزندان ما شاید به آنچه می خواهیم برسند ولی لذتی نخواهند برد و خوشحال از شغلی که دارند نیستند و در نتیجه موفقیت های مطلوبی را در کسب و کار بدست نمی آورند.

مهاجرانی ادامه داد: تحت فشار قراردادن مدرسه و فرزندان برای پیشرفت در بعد علمی، باعث می شود در آینده شهروندان تک بعدی خواهیم داشت که مهارت های اجتماعی را فرا نگرفته اند و با معظلات بسیاری در جامعه و همچنین در اداره زندگی شخصی خود روبرو خواهیم بود.

وی افزود: انجمن های اولیاء و مربیان باید مطالبه گر در آموزه هایی نظیر تصمیم گیری جرأت مدارانه، مهارت نه، کنترل خشم، نظم، اعتماد به نفس، مهارت های اجتماعی، محیط زیست و دیگر مهارت ها باشند و تمام تمرکز نباید در تربیت علمی خلاصه شود.

مهاجرانی همسویی اولیاء و مربیان مدارس در تحقق اهداف تربیتی را مهم برشمرد و گفت: انجمن با تغییر نگرش کمک کند تا مدارس در راستای آماده سازی بچه ها برای زندگی آینده حرکت کند و در این زمینه مطالبه گر مدارس باشند.


به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی پیش از ظهر سه شنبه در جمع منتخبین انجمن اولیاء و مربیان شهر بندرعباس گفت: متاسفانه در برخی مسائل دیدگاه های دانش آموزان با والدین در خصوص تحصیل تناقض هایی دیده می شود و اولیاء بدنبال تحقق آرزو ها و خواسته های خود هستند که برگرفته از علایق و استعدادهای فرزندانشان نیست.

این مسئول اضافه کرد: فرزندان ما شاید به آنچه می خواهیم برسند ولی لذتی نخواهند برد و خوشحال از شغلی که دارند نیستند و در نتیجه موفقیت های مطلوبی را در کسب و کار بدست نمی آورند.

مهاجرانی ادامه داد: تحت فشار قراردادن مدرسه و فرزندان برای پیشرفت در بعد علمی، باعث می شود در آینده شهروندان تک بعدی خواهیم داشت که مهارت های اجتماعی را فرا نگرفته اند و با معظلات بسیاری در جامعه و همچنین در اداره زندگی شخصی خود روبرو خواهیم بود.

وی افزود: انجمن های اولیاء و مربیان باید مطالبه گر در آموزه هایی نظیر تصمیم گیری جرأت مدارانه، مهارت نه، کنترل خشم، نظم، اعتماد به نفس، مهارت های اجتماعی، محیط زیست و دیگر مهارت ها باشند و تمام تمرکز نباید در تربیت علمی خلاصه شود.

مهاجرانی همسویی اولیاء و مربیان مدارس در تحقق اهداف تربیتی را مهم برشمرد و گفت: انجمن با تغییر نگرش کمک کند تا مدارس در راستای آماده سازی بچه ها برای زندگی آینده حرکت کند و در این زمینه مطالبه گر مدارس باشند.

کد خبر 4753247

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟