این ستاره ضعف های خط دفاعی استقلال را پوشاند!


این ستاره ضعف های خط دفاعی استقلال را پوشاند!

بعد از آنکه روزبه چشمی به ترکیب استقلال اضافه شده نتایج این تیم بهتر شده و تن به شکست نمی دهد. نوشته این ستاره ضعف های خط دفاعی استقلال را پوشاند! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

این ستاره ضعف های خط دفاعی استقلال را پوشاند!

استقلال با روزبه چشمی نمی بازد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۷:۲۵
این ستاره ضعف های خط دفاعی استقلال را پوشاند!

بعد از آنکه روزبه چشمی به ترکیب استقلال اضافه شده نتایج این تیم بهتر شده و تن به شکست نمی دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف سایپا رفت و توانست با چهار گل به پیروزی برسد. در این دیدار خط دفاعی آبی پوشان با حضور روزبه چشمی عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست کلین شیت کند.

چشمی چهار بازی آغازین استقلال را به خاطر اینکه قراردادش را دیر تمدید کرد از دست داد و همین باعث شد تا آبی پوشان نتایج ناامید کننده ای به دست آورند و دو تساوی و دو شکست را متحمل شوند.

روزبه چشمی از دیدار پنجم استقلال یعنی بازی برابر ذوب آهن خود را به ترکیب استقلال رساند و از آن بازی این تیم تن به شکست نداده است. دو پیروزی و یک تساوی در لیگ برتر عملکرد استقلال بعد از آمدن چشمی بوده است.

این تیم در جام حذفی هم دو بازی انجام داد که که هر دو بازی با پیروزی همراه بوده است و این نشان می دهد که آبی پوشان بعد از آمدن چشمی تجربه لازم را در خط دفاعی پیدا کرده اند و مثلث خط دفاعی تیم استراماچونی با حضور چشمی، غلامی و محمد دانشگر اقتدار لازم را به این تیم برگردانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا