انتشار تصویر طراحی خاص کنسول پلی‌استیشن 5


انتشار تصویر طراحی خاص کنسول پلی‌استیشن 5

ساعاتی پیش تصویری جالب از دستگاه توسعه‌ یافته جدیدترین نسل کنسول‌های بازی شرکت سونی از این شرکت به بیرون درز کرد.

انتشار تصویر طراحی خاص کنسول پلی‌استیشن 5به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصویری از دستگاه شگفت‌انگیز سونی به نام PS5 Devkit (پلی‌استیشن ۵ با کیت توسعه یافته) موجب به وجود آمدن موجی از شگفتی بین طرفداران شرکت سونی شد. این دستگاه ظاهری عجیب داشته و طبق اطلاعات منتشر شده توانایی‌های بی‌نظیر نیز دارد.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی پلی‌استیشن 5 از PlayStation Now

تصویر این کنسول عجیب و غریب اولین بار به وسیله سایت ZONEofTECH در یوتیوب منتشر شد و سوالی بزرگ را در ذهن عاشقان دنیای گیم و دستگاه‌های پلی‌استیشن به وجود آورد. در واقع پس از انتشار این تصویر طرفداران کنسول‌های سونی از خود پرسیدند: آیا سونی هم‌زمان با Play Station 5 دستگاه جدیدی را عرضه می‌کند؟ در ادامه تصویر منتشر شده از این کنسول را مشاهده می‌کنید:

انتشار تصویر طراحی خاص کنسول پلی‌استیشن 5

اولین تصویر از کنسول توسعه یافته سونی

به دلیل حجم گسترده استفاده از موتور جست‌و‌جوی یوتیوب، خبر ساخت چنین دستگاهی به وسیله سونی به سرعت در فضای مجازی پیچید و میلیون‌ها خبر از آن اطلاع پیدا کردند. انتشار این خبر به دلیل نزدیکی به زمان معرفی رسمی و عرضه کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ به میلیون‌ها طرفدار این دستگاه در سراسر جهان اهمیت آن را دو چندان کرده است.

طبق اطلاعاتی که به همراه تصویر PS5 Devkit منتشر شده است این دستگاه دارای شش درگاه USB، قابلیت اتصال به آخرین نسل اینترنت، دکمه‌های روشن و خاموش کردن دستگاه و دکمه باز و و بسته شدن محل قرارگیری سی‌دی است. با توجه به شواهد امر کارشناسان این دستگاه را تا حد زیادی تواناتر از کنسول اصلی PS5 دانسته‌اند.

انتشار تصویر طراحی خاص کنسول پلی‌استیشن 5

پلی‌استین ۵ در تعطیلات سال نو ۲۰۲۰ به مشتریان عرضه می‌شود. نسل قبلی این دستگاه یعنی PS4 موفقیتی بسیار بزرگ برای سونی قرار زد و فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه را تجربه کرد. پلی‌استیشن ۴ با چنین فروشی در کشور‌های مختلف جهان توانست رکوردی بی‌نظیر را برای سونی ثبت کند و خود را به پرفروش‌ترین کنسول بازی در بین تمامی دستگاه‌ها تبدیل کرد.

انتهای پیام/

غافلگیر شدن طرفداران سونی با تصویر PS5 Devkit

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی