چارلز لکلرک: خوش شانسم که همتیمی سباستین فتل هستم


فرمول یک ایران – طبق گفته های اخیر راننده جدید این فصل فراری، چارلز لکلرک، او از بودن در کنار سباستین فتل احساس خوش شانسی می‌کند. لکلرک پس از اولین فصل حضورش در فرمول یک و رانندگی برای تیم سائوبر در فصل 2019 به تیم فراری آمد و جایگزین کیمی رایکونن فنلاندی شد تا هرچه بیشتر شاهد عطش این راننده موناکویی برای پیروزی و رقابتش با همتیمی آلمانی‌اش باشیم...

فرمول یک ایران – طبق گفته های اخیر راننده جدید این فصل فراری، چارلز لکلرک، او از بودن در کنار سباستین فتل احساس خوش شانسی می‌کند.

لکلرک پس از اولین فصل حضورش در فرمول یک و رانندگی برای تیم سائوبر در فصل 2019 به تیم فراری آمد و جایگزین کیمی رایکونن فنلاندی شد تا هرچه بیشتر شاهد عطش این راننده موناکویی برای پیروزی و رقابتش با همتیمی آلمانی‌اش باشیم گرچه خود شخص لکلرک بر این موضوع پافشاری می‌کند که به عنوان یک راننده جوان از داشتن فتل در کنار خود برای یادگیری و کسب تجربه بسیار خوشحال است و اینگونه موضوعات پشت صحنه را بسیار مهم می‌داند:

اینکه تیم از من می‌خواهد تا نگاهی به ماشین سال آینده بیاندازم برای من تجربه جدیدی است زیرا تا الان هر سال در تیم جدیدی بوده‌ام. ولی در حال حاضر من در حال یادگیری چیزهای جدید هستم و به نظرم اینکه سباستین را کنار خودم دارم بسیار کمک خواهد کرد زیرا او به اینجور چیزها عادت دارد و می‌داند که روند توسعه ماشین چگونه است و اینکه یک راننده باید چه چیزهایی را به مهندسش گوشزد کند.

چیزهای بسیار زیادی است که شما می‌توانید به مهندستان بگویید ولی اگر شما همه آنها را بگویید آنها را کمی گیج خواهید کرد، پس اینکه نکات کلیدی را بگویید چیزی است که سب به من در آن کمک بسیاری می‌کند.

در این فصل لکلرک از لحاظ تعداد، پول پوزیشن های بیشتری کسب کرده و مسابقه های بیشتری را هم برده و بسیاری از افراد را به این سمت کشانده که از او به عنوان راننده شماره یک فراری یاد کنند و از فراری هم همین انتظار را داشته باشند. پس از آنکه از او پرسیده شد که آیا انتشار دارد راننده شماره یک فراری در فصل 2020 او باشد لکلرک در این باره گفت که این تصمیم او نیست و از طرفی دیگر کسی که چهار بار قهرمان جهان شده سباستین فتل است، او در اینباره ذکر کرد:

من هیچ نظری راجع به آن ندارم ولی سباستین چهار بار قهرمان جهان شده است و من هنوز یک قهرمانی هم ندارم. او بسیار باتجربه است و نیز خیلی سریع و قدرتمند است، من از او خیلی چیزها را می‌آموزم و در انتهای فصل ما خواهیم دید که چه کسی راننده اول و چه کسی راننده دوم فصل بعد خواهد بود و من هم تصمیم گیرنده آن نخواهم بود.

من از همتیمی بودن با سباستین خوشحالم و از داشتن او در کنار خودم احساس خوش شانسی می‌کنم.

چارلز لکلرک: خوش شانسم که همتیمی سباستین فتل هستمچارلز لکلرک: خوش شانسم که همتیمی سباستین فتل هستم چارلز لکلرک، سباستین فتل و لوئیس همیلتون

پس از یک شروع سخت برای تیم فراری، به نظر می‌رسد که لکلرک واقعا جایگاه خود در این تیم ایتالیایی را پیدا کرده و با شروع نیم فصل دوم ما به وضوح شاهد این بوده‌ایم، لکلرک این را مدیون تغییر راهبردش مخصوصا در جلسات تعیین خط می‌داند:

برای مسابقات قبل از نه مسابقه اخیر من به یاد می‌آورم که واقعا از عملکردم در تعیین خط ناراضی بودم، من تلاش کردم تا چند چیز را در ستاپ ماشین بهبود ببخشم و همچنین در رویکرد خودم در جلسات تعیین خط از Q1 تا Q3 پیشرفت کنم. مسابقه های ابتدایی فصل برایم سخت بودند، شاید بخاطر این بود که ستاپ ماشینم بیش از حد تهاجمی بود و پس از تغییر رویه ام به نظر می‌رسد که بهتر مسابقه می‌دهم.

لوئیس همیلتون نیز این عملکرد تحسین برانگیز لکلرک را ستوده و او را ستاره آینده فرمول یک می‌بیند. لکلرک قدردان همیلتون است و می‌گوید که قهرمان پنج دوره مسابقات فرمول یک تا بحال فقط “چیزهای خوب” برای گفتن به او داشته است و این یک “افتخار” برای اوست که آنها را می‌شنود:

لوئیس همیشه با من خیلی خوب بوده و هر زمانی که به دیدن من آمده، برای گفتن چیزهای خوب بوده و شنیدن اینگونه حرف ها از اینچنین قهرمانی همیشه برای من افتخار بوده است. من در گذشته عادت داشتم که فرمول یک ببینم و لوئیس همیشه آنجا بوده و رویای اینکه من هم روزی بتوانم به این قهرمانان در پیست بپیوندم در ذهنم بوده است و حالا نهایتا با آنها مسابقه می‌دهم و رقابت می‌کنم، و اینکه او از من تعریف می‌کند، این بسیار عالیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!