بازدید استاندار کرمانشاه از موکب رهپویان ولایت در مرز خسروی


بازدید استاندار کرمانشاه از موکب رهپویان ولایت در مرز خسروی

مهندس بازوند، عصر امروز(سه شنبه، 16 مهر) در جریان بازدید از روند آماده سازی پایانه خسروی از موکب بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در این پایانه بین المللی دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» امروز(سه شنبه، ۱۶ مهر) در دومین روز از بازگشایی مجدد مرز خسروی که با استقبال گسترده زائران همراه بود، عازم شهرستان مرزی قصرشیرین شد و از روند آماده سازی پایانه خسروی بازدید به عمل آورد.

استاندار کرمانشاه در معیت امیر سرتیپ دوم ستاد فرهاد آریانفر ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، از اقدامات نزاجا در این پایانه مرزی برای ارائه خدمات رفاهی اعم از اسکان، تغذیه و مسائل پزشکی و درمانی دیدن کرد.

وی با حضور در مرز خسروی از ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با پیش بینی یگان واکنش سریع، یگان جنگ نوین و استقرار بالگرد هوانیروز به منظور امدادرسانی واورژانس هوایی سرکشی کرد.

بازوند، با حضور در بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل بخش های مختلف پزشکی با استقرار نیروهای متخصص و فوق تخصص که مجهز به اتاق های عمل است نیز دیدن کرد و با کادر پزشکی این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در ادامه از آشپزخانه مجهز این موکب، نمازخانه و محل اسکان زائرین در موکب رهپویان ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند